ישראל במלחמה

צה"ל מתיר לפרסום: שני לוחמי צנחנים נהרגו בעזה

צה"ל מודיע כי בקרבות ברצועת עזה נפלו: סמ״ר דביר ברזני, בן 20, מירושלים וסמל ינון תמיר, בן 20, מפרדס חנה-כרכור שניהם לוחמי צנחנים מגדוד 890

צה"ל מתיר לפרסום: שני לוחמי צנחנים נהרגו בעזה
צילום: צילום: דובר צה"ל

ישראל במלחמה היום ה-45. הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם.

סמ״ר דביר ברזני, בן 20, מירושלים, לוחם בגדוד 890, חטיבת הצנחנים, נפל בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה.

סמל ינון תמיר, בן 20, מפרדס חנה-כרכור, לוחם בגדוד 890, חטיבת הצנחנים, נפל בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה.

בכך עלה מספר חללי צה"ל מפרוץ המלחמה ל-387. יהי זכרם ברוך.

אמש היה אחד הימים הקשים בפעילות הקרקע, כשהותרו לפרסום בתוך יממה אחת 13 שמות של קצינים ולוחמים שנפלו בקרבות ברצועת עזה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

9
9
רק אומרת
20.11.23

משפחות יקרות.כואבים את כאבכם נחמו משמים אתם וכל חיילי צ.ה.ל נהרגו בהגנה עלינו מצדעים לכם.