ישראל במלחמה

צה"ל מתיר לפרסום שמות שני חללים נוספים

צה"ל מפרסם הבוקר כי סמל בנימין ארלי בן 21, מבית שמש וסרן (במיל׳) רועי ביבר בן 28, מצור משה נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה. בנוסף לוחם צנחנים נפצע קשה

צה"ל מתיר לפרסום שמות שני חללים נוספים
צילום: ביבר וארלי הי"ד (דובר צה"ל)

ישראל במלחמה היום ה-44. הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם.

סמל בנימין מאיר ארלי (Airly), בן 21, מבית שמש, לוחם בגדוד 101, חטיבת הצנחנים, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

הועלה מדרגת רב"ט לדרגת סמל לאחר מותו.

סרן (במיל׳) רועי ביבר (Biber), בן 28, מצור משה, מפקד צוות ביחידת יהל״ם, חיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

בכך עלה מספר חללי צה"ל מתחילת המלחמה ל-380.

חדשות סרוגים

בנוסף, לוחם בסיירת צנחנים נפצע אתמול (ש׳) באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
"סאלח שבתי"
19.11.23

כולם אשמים ואתם לא תוקפים ראש ממשלה בזמן מלחמה?????????????? ,כולם אשמים כל ראשי מערכת הביטחון וראשי הממשלה ושרי הביטחון ובראשם צהל, מה גנץ לא אשם ,???מה הוא יכול להיות ראש ממשלה???? ,כולם לאחר המלחמה לפרוש ,נתניהו לפיד בנט כל שרי הביטחון וכל השאר,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!