ישראל במלחמה היום ה-40. תמונת היום מגיעה מאוניברסיטת אל-קודס בשכונת רימאל בעזה, עליה השתלטו לוחמי צה"ל בימים האחרונים.
קמפוס האוניברסיטה המפואר שנמצא בשכונה היוקרתית של העיר – ממש קרוב לחוף הים, נהרס כמעט כולו בהפצצות ובהפגזות של כוחות צה"ל שהולכים וכובשים את העיר.
לוחמים הצטלמו עם דגל ישראל על חורבות קמפוס האוניברסיטה.

עוד באותו נושא
לוחמי צה"ל חיסלו 5 מחבלים בבית החולים שיפאחדשות סרוגים

אוניברסיטת אל קודס נמצאת כקילומטר צפונה לבית החולים שיפא, שנמצא כעת במוקד הפעילות של צה"ל, החל משעות הלילה.





תגובות
צה״ל חיילינו האהובים ישמרכם השם מכל משמר אוהבים אתכם ❤️
אמרו לתלות דגלים בכל האאץ, אז תלינו
זה יפה, זה מאוד מרשים, אבל אני מקווה שזאת רק ההתחלה. שלא יעצרו את צהל! צריך לרסק את כל עזה! שבכל נקודה יניפו את הדגל היפה בעולם. שהחיילים יעבדו לאט, בזהירות, שישמרו על חייהם ושכל החטופים יחזרו בשלום.