חדשות

צה"ל יעביר אינקובטורים לבית החולים שיפא בעזה

למרות שנמצאים תחתיו מחבלי חמאס ואחרי שצה"ל הציע לבית החולים שיפא 300 ליטר דלק שנחסם בידי חמאס, צה"ל הציע לבית החולים המרכזי ברצועה אינקובטרים

צה"ל יעביר אינקובטורים לבית החולים שיפא בעזה
צילום: מכינים את האינקובטורים (צילום: דובר צה"ל)

היום ה-39 למלחמה, למרות הלחימה והחשיפה כי בית החולים משמש כבסיס טרור של חמאס, ויומיים אחרי שחיילי צה"ל הביאו 300 ליטר דלק לבית החולים, צה"ל יזם היום (ב) הצעה להעברת אינקובטורים מבית חולים ישראלי לבית חולים שיפאא’ תחתיו מתחבאים רבים מבכירי חמאס כפי שחשף דובר צה"ל.

מדובר צה"ל נמסר: "בעקבות הצעת צה"ל לסיוע הומניטרי למנהל ביה"ח שיפאא׳, יזם צה"ל באמצעות מתאם פעולות הממשלה בשטחים מאמץ הומניטרי לתיאום העברת אינקובטורים מבית חולים בישראל לבית החולים שיפאא׳ ברצועת עזה".

כפי שפורסם לפני יומיים דובר צה"ל אישר כי לוחמי צה"ל סיפקו 300 ליטר דלק לבית החולים שיפא בעזה, בכירים בחמאס מנע מהדלק להגיע לבית החולים.

דובר צה"ל: "כוח צה"ל סיפק 300 ליטר סולר למטרות רפואיות דחופות עבור ביהח שיפאא'; חמאס מונע איסוף הדלק, אתמול בלילה צה"ל תיאם להעביר סולר לשימוש רפואי דחוף לבית החולים שיפאא'. לפנות בוקר כוח של צה"ל הגיע סמוך לבית החולים והניח 300 ליטר סולר למטרות רפואיות דחופות. בהמשך, הגיעו לצה"ל עדויות כי גורמים בחמאס מנעו מבית החולים מלקבל את הדלק".

צהל בשיחה עם מנהל בית החולים שיפפא/| צילום: צהל בשיחה עם מנהל בית החולים (צילום: דובר צה"ל)

כמו כן היום פורסם כי במהלך הימים האחרונים שוחח קצין בכיר במנהלת תיאום וקישור עזה מספר פעמים עם מנהל בית החולים שיפא והציג בפניו את צירי המעבר האפשריים מבית החולים. כוחות צה"ל פתחו ואבטחו ציר המאפשר לאוכלוסייה לנוע, רגלית ובעזרת אמבולנסים מבתי החולים שיפא, רנתיסי ונאצר. ארגון הטרור חמאס מפעיל תשתיות טרור במבנים אזרחיים תוך ניצול ציני שלהם, בין המבנים נמצאים גם בתי החולים רנתיסי ושיפא.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

9
9
אחת
14.11.23

פשוט בואו נחפור את הקברים לעצמנו וזהו. לא, טימטום כזה לא ראיתי מימיי

8
אני לא מבין כול דבר להעביר למקומות והחמס
14.11.23

למה להעביר לבית חולים שהחמס יקח את

7
לוק 20
14.11.23

ממש בדיחה פגים שבקושי נולדו מהווים מגן אנושי לחמאס. מספיק עם ההתנהלות הזו לפנות את כל הפגים והמטופלים מבית החולים . מחבלי החמאס ככל הנראה אינם סוחרים בחטופים אלא בגופותיהם ועוד יש להם תנאים אז תתעשתו כבר לפני שיהיה באמת מאוחר מידיי.הצבא צריך בעצמו לשחרר את החטופים שנותרו בחיים וכל משא ומתן הינו מיותר.