חדשות

אחרי פרלמנט חמאס: גולני בעוד תמונת נצחון אדירה

חיילי גולני כבשו אמש את הפרלמנט של חמאס ועוררה תחושות גאווה בעם. הבוקר הם פרסמו תמונה אחרי שהשתלטו גם על ביתו של מושל עזה

((צילום: מתוך הטלגרם של עמית סגל))

אחרי שאמש כבשו את הפרלמנט של ארגון הטרור חמאס, חיילי גולני כבשו גם את ביתו של מושל עזה.

לוחמי יחידת גולני שלוחמים בימים אלו בעזה, הפיצו אמש תמונה בה הם נראים עומדים עם דגל ישראל ודגל היחידה בתוך פרלמנט חמאס שבעזה.

(לוחמי גולני בעזה (מתוך הטלגרם של עמית סגל))

התמונה עוררה גלים רבים ותרמה להעלאת המורל בעם. גולש אחד ריגש במיוחד אנשים רבים כאשר הוא סימן בתמונה את בנו, וכתב כי הוא נמצא כבר שבועיים בעזה והוא לא שמע ממנו מילה, ועכשיו הוא ראה אותו בזכות התמונה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

3 תגובות
3
אפרים
14.11.23

התפארויות נצחונות אדירים כבר שמענו 13 שנים הידיעה היחידה שיש לה משמעות היא: רצחנו את כל אנשי חמס בישראל ובעולם

הצטרפו אלינו