חדשות

אחרי פרלמנט חמאס: גולני בעוד תמונת נצחון אדירה

חיילי גולני כבשו אמש את הפרלמנט של חמאס ועוררה תחושות גאווה בעם. הבוקר הם פרסמו תמונה אחרי שהשתלטו גם על ביתו של מושל עזה

אחרי פרלמנט חמאס: גולני בעוד תמונת נצחון אדירה
צילום: (צילום: מתוך הטלגרם של עמית סגל)

אחרי שאמש כבשו את הפרלמנט של ארגון הטרור חמאס, חיילי גולני כבשו גם את ביתו של מושל עזה.

לוחמי יחידת גולני שלוחמים בימים אלו בעזה, הפיצו אמש תמונה בה הם נראים עומדים עם דגל ישראל ודגל היחידה בתוך פרלמנט חמאס שבעזה.

(לוחמי גולני בעזה (מתוך הטלגרם של עמית סגל))

התמונה עוררה גלים רבים ותרמה להעלאת המורל בעם. גולש אחד ריגש במיוחד אנשים רבים כאשר הוא סימן בתמונה את בנו, וכתב כי הוא נמצא כבר שבועיים בעזה והוא לא שמע ממנו מילה, ועכשיו הוא ראה אותו בזכות התמונה.

תגובות

3
3
אפרים
14.11.23

התפארויות נצחונות אדירים כבר שמענו 13 שנים הידיעה היחידה שיש לה משמעות היא: רצחנו את כל אנשי חמס בישראל ובעולם

2
מירי
14.11.23

צדיקים גיבורים ואלופים!!! צדיקים גיבורים ואלופים!!!

1
בני
14.11.23

מצעטר לא ממש מתרגש מהתמונות. תבואו גופות מחבלים יותר מרשים.