אחרי שאמש כבשו את הפרלמנט של ארגון הטרור חמאס, חיילי גולני כבשו גם את ביתו של מושל עזה.
לוחמי יחידת גולני שלוחמים בימים אלו בעזה, הפיצו אמש תמונה בה הם נראים עומדים עם דגל ישראל ודגל היחידה בתוך פרלמנט חמאס שבעזה.

התמונה עוררה גלים רבים ותרמה להעלאת המורל בעם. גולש אחד ריגש במיוחד אנשים רבים כאשר הוא סימן בתמונה את בנו, וכתב כי הוא נמצא כבר שבועיים בעזה והוא לא שמע ממנו מילה, ועכשיו הוא ראה אותו בזכות התמונה.





תגובות
התפארויות נצחונות אדירים כבר שמענו 13 שנים הידיעה היחידה שיש לה משמעות היא: רצחנו את כל אנשי חמס בישראל ובעולם
צדיקים גיבורים ואלופים!!! צדיקים גיבורים ואלופים!!!
מצעטר לא ממש מתרגש מהתמונות. תבואו גופות מחבלים יותר מרשים.