צפו: מתקפת פצמ"רים על מעבר כרם שלום - סרוגים

צפו: מתקפת פצמ"רים על מעבר כרם שלום

בשעות הצהריים נורה מטח פצמ"רים על מעבר הסחורות כרם שלום בדרום הרצועה, לא היו נפגעים באירוע, אך המעבר נסגר למעבר סחורות. צפו

author-image
צפו: מתקפת פצמ"רים על מעבר כרם שלום
  החמאס יורה ואנחנו שותקים (פלאש90)

בשעות הצהריים נורה מטח פצמ"רים על מעבר הסחורות כרם שלום בדרום הרצועה, לא היו נפגעים באירוע, אך המעבר נסגר למעבר סחורות.

מתקפת הפצמ"רים על מעבר כרום שלום כפי שתועדו במצלמות האבטחה

מוקדם יותר, בפתח ישיבת הממשלה שנערכה בקריה בתל אביב אמר ראש הממשלה כי "מבצע 'צוק איתן' נמשך, בשום שלב לא הכרזנו על סיומו. המבצע יימשך עד השלמת ייעודו – השבת השקט לתקופה ממושכת", אמר נתניהו והוסיף: "אמרתי בתחילת המבצע וגם לאורך כל הדרך –  זה ייקח זמן  ודרוש אורך רוח."

בעוד צוותי מו"מ רשמיים של ישראל יוצאים וחוזרים לקהיר כדי לדון על הפסקת אש, אומר נתניהו: "ישראל לא תנהל מו"מ תחת אש, וישראל תמשיך לפעול בכל דרך כדי לשנות את המציאות הנוכחית ולהביא שקט לכל אזרחיה. אנחנו נעמוד יחד באחדות ובנחישות, עד שנשלים את המלאכה".

כי הבוקר בסמוך לשעה 6:15 נשמעה אזעקה ביישוב במועצה האזורית אשכול לאחר שזוהה ירי רקטות מרצועת עזה. שתי רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים וברוך ה' לא דווח על נפגעים או על נזק. בנוסף, במהלך הלילה שמעה אזעקה גם בחלק מיישובי המועצה האיזורית חוף אשקלון. אך מאוחר יותר התברר כי מדובר באזעקת שווא. במקביל, מחצות תקף חיל האוויר 20 יעדים ברצועת עזה. מסיום הפסקת האש ביום שישי בוצעו 150 תקיפות.

במקביל לירי הטילים ולתקיפות חיל האוויר נמשכים המאמצים להגיע להסכם הפסקת אש. בשעות אלו נציגיה של המשלחת הישראלית לקהיר שוהים בארץ לאחר שחזרו עם חידוש ירי הטילים. בעקבות כך ראשי המשלחת הפלסטינית מביעים מורת רוח מההתנהלות הישראלית ומכנים אותה "לא רצינית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו