חדשות

לזכרה של בוניטה: המשטרה הנציחה את הכלבה שנרצחה

משטרת ישראל קיימה טקס מרגש לזכרה של בוניטה, כלבה המשטרה שיצאה לגמלאות ונרצחה במהלך מתקפת המחבלים בקיבוץ סופה. לוח זיכרון נחנך להנצחתה

לזכרה של בוניטה: המשטרה הנציחה את הכלבה שנרצחה
צילום: כלבת המשטרה בוניטה, נהרגה בקיבוץ סופה (צילום: משטרת ישראל)

משטרת ישראל קיימה היום (שלישי) טקס מרגש במכללה הלאומית לשוטרים לזכרה של כלבת המשטרה בוניטה שנרצחה בידי מחבלי חמאס בקיבוץ סופה בשבת השחורה ואף חנכו לוח זיכרון לזכרה.

בוניטה הצילה את חיי המשפחה

בבוקר מתקפת הטרור בדרום, הגיעו מספר מחבלים לכיוון הבית בקיבוץ סופה בו שהתה בניטה, כלבת משטרה שיצאה לגמלאות. במהלך המתקפה בקיבוץ, מחבלי החמאס ירו לכל עבר. בוניטה יצאה מהבית והחלה לרוץ לכיוון המחבלים במטרה לשחק כהרגלה, המחבלים ירו בבניטה ורצחו אותה. לאחר מכן דילגו המחבלים על הבית ממנו יצאה ובכך ניצלו חיי המשפחה.

אזהרת צפיה

בוניטה| צילום: מנציחים את הכלבה בוניטה (צילום:משטרת ישראל)

במשטרה מספרים כי בניטה כלבת משטרה אשר יצאה לגמלאות, התגוררה אצל משפחת כהן. אב המשפחה אביעד משרת במשטרה בתפקיד חבלן ובמהלך שירותו נחשף לבניטה והחליט לאמצה כשתפרוש משירותה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אנדר וויגין
08.11.23

כלבה על ארבע נגד כלבים על שניים. הייתה הרבה יותר אנושית מכלבים שקוראים לעצמם בני אדם. היא בטח גלגול של עזית הכלבה הצנחנית. גיבורה על ארבע.