אתר ערוץ 7 הופל על ידי האקרים טורקיים - סרוגים

אתר ערוץ 7 הופל על ידי האקרים טורקיים

תשעה באב הוא יום מועד לפורענות, ועכשיו גם באתר ערוץ 7 יודעים זאת. משעות הצהריים האתר אינו עובד לאחר שהופל על ידי האקרים טורקיים. טרם ברור מתי יחזור לאוויר

author-image
אתר ערוץ 7 הופל על ידי האקרים טורקיים
  דף הבית של ערוץ 7 בשעות האחרונות (צילום מסך)

ההכרזה על הפסקת אש, בין ישראל לחמאס, לא עושה כנראה רושם על קבוצת האקרים מטורקיה שתקפה היום שרתים ישראלים והצליחה להפיל את אתר ערוץ 7.

מאז שעות הצהריים, דף הבית של האתר הוחלף לאיור של דרקון, ותחת הכיתוב "שחררו את פלסטין" ישנן שורות של קללות כנגד אובמה, מרקל ונתניהו. בהמשך נכתב: "אל תחשבו כי שכחנו מה שעשיתם, בקרוב אתם הולכים לשלם עבור כל מה שעשיתם לילדנו, נשינו ואפילו לתינוקות שלנו".

בדף הפייסבוק של האתר פורסמה ההודעה הבאה מתוך מבזק חדשות: "האקרים הצליחו לפרוץ לשרתי DNS של חברת LiveDns בישראל. הפריצה לחברה גרמה לשיבושי גלישה בכמה אתרים גדולים בישראל, ביניהם גם ערוץ 7".

עוזי ברוך הסביר את המורכבות של הפריצה: "האקרים ניסו בכל התקופה האחרונה לפרוץ לאתר ערוץ 7 אך לא עלה בידם. היום הם הצליחו לפרוץ לחברת LIVE DNS שם מאוחסן הדומיין של החברה. בחברה הם החליפו דואר אלקטרוני כדי למנוע ממתכנתי האתר לגלות את הפריצה. האקרים הצליחו לשנות את הדומיין שהחל לחלחל לעל הלקוחות בארץ ובעולם. לכשנודע המעשה הבעיה תוקנה אך לוקח זמן עד שהספקים השונים מעדכנים את הלקוחות על פתרון הבעיה. מקווים לסיום טוב בקרוב.‬"

בחודש האחרון הותקפו אתר הארץ ואתר Ynet והושבתו בצורה חלקית או מלאה, אך לפרק זמן קצר (פחות משעה). זו אינה הפעם הראשונה בה האקרים טורקיים תוקפים אתרים ישראלים. בכל פעם שיש עימות בין ישראל לפלסטינים, ישנן מתקפות, אך המתקפה הגדולה התרחשה בזמן המשט הטורקי לישראל, אז הותקפו אתרים ישראלים ובהם אתר ערוץ  מאיר. לאחרונה הותקף גם אתר נשות הכותל על ידי האקרים פלסטינים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מגיע להם!
קובי | 06-08-2014 4:22
כך יעשה לכל אתר שלא נותן להתבטא (חופש הביטוי).
2
גם עכשיו
יעקב | 06-08-2014 9:38
3
מה עשו כל תושבי בית אל ב'? האם גלשו בYNET? רח"ל
ככה יעשה לערוץ פרטי ומגמתי | 06-08-2014 9:46
או אולי חצו את הגבול לבית אל א' לשמוע מה מדברים בשבילים ולהתעדכן בחדשות? קבוצת 7 חייבים להקים רשת תקשורת מיוחדת למצבי חרום כאלה כדי שחס ושלום לא יגיעו ידיעות ללא צנזורה לקהל המאמינים ובכך יוכלו לערער את אמונתם העיוורת במנהיג
4
ל 1 צודק בהחלט, בכל מקרה אתר בשבע יקבל את המגיע לו
אתר המחפה על נוכלים כרונצקי בנט שקד ואורבך | 07-08-2014 10:37
ולא מפרסם תגובות אנשי ימין שלא מסכימים איתם הוא אתר לא אמין אפילו כלפי הציבור שלו לתשומת לב אתר בשבע, בכל מקרה תמיד אפשר לפרסם באתר סרוגים ומקומות אחרים וכך דעות גולשים ימניים נפוצות בדיוק כפי שהם רוצים לעשות זאת כך שיחיפוי על נוכלים היא דרך נפסדת לטוח ארוך.