חדשות

שר החוץ יצא הלילה לכינוס באו"ם בניו יורק

שר החוץ אלי כהן יצא הלילה ,בליווי משפחות החטופים, לכינוס שרי החוץ במועצת הביטחון באו"ם על מנת להעלות את המודעות הבינלאומית למצבם של החטופים ברצועת עזה

שר החוץ יצא הלילה לכינוס באו"ם בניו יורק
צילום: (צילום: אורן בן חקון/פלאש 90)

שר החוץ אלי כהן יצא הלילה לכינוס שרי החוץ במועצת הביטחון של האו"ם בניו יורק לדיון במלחמה בין ישראל לחמאס.

אל שר החוץ כהן יתלוו נציגי משפחות של חטופים והוא יקיים יחד עמם פגישות ואירועים ציבוריים על מנת להעלות את המודעות הבינלאומית למצבם הבלתי נסבל וחיזוק הקריאה לשחרור מיידי של כל החטופים המוחזקים בידי ארגוני הטרור ברצועת עזה.

מוקדם יותר, פורסם כי ישנם דיווחים על שחרור 50 חטופים בעלי אזרחות כפולה.בהתערבות מדינת קאטר.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
גדעון
23.10.23

זה לא זמן לטיול שנתי אלי