חדשות

חיסול מוצלח: צה"ל תקף חוליית חיזבאללה בהר דוב

טנק של צה"ל תקף חוליית נ"ט של חיזבאללה בהר דוב. אתמול עדכן ארגון הטרור של 19 מפעיליו שנהרגו מתקיפות של צה"ל והמספרים עולים. צפו בתקיפה משעות הלילה

((צילום: אייל מרגולין/פלאש90))

ישראל במלחמה. הלחימה בצפון נמשכת והבוקר צה"ל תקף חוליית מחבלים ששיגרה טיל נ"ט במרחב הר דב.

דובר צה"ל מסר: "טנק של צה"ל תקף לפני זמן קצר חוליית מחבלים ששיגרה טיל נ"ט לעבר הטנק במרחב הר דב. אין נפגעים לכוחותינו ולא נגרם נזק".

התקיפה הזו מצטרפת לסדרת תקיפות מוצלחות בלילה, לאורך כל קן הגבול, של חוליות ויעדים של חיזבאללה.

תקיפת חוליית חיזבאללה| צילום: תקיפת החולייה (קרדיט: דובר צה"ל)

אתמול פרסם חיזבאללה כי מאז תחילת הלחימה נהרגו 19 מלוחמיו. ככל הנראה המספרים גבוהים יותר עקב התקיפות המוצלחות ביממה האחרונה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו