ברנז'ה

אחינו כל בית ישראל: ליאור נרקיס בתפילה מרגשת מהמקורות

בין הנסיעות השונות לבסיסים ובתי החולים בשביל לשמח את העם, הזמר ליאור נרקיס משחרר קאבר חדש למילים מהמקורות בשביל לתת למוזיקה לרפא את הכאב

((צילום: טל עבודי))

אחרי שחנן בן ארי, איזי, ואייל גולן הוציאו שירים בעקבות המלחמה, גם הזמר ליאור נרקיס משחרר היום (ראשון) קאבר חדש בשם "אחינו כל בית ישראל", בביצוע מרגש למילים מהמקורות.

האזינו:

נרקיס פרסם את השיר בעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "בימים הקשים שעוברים עלינו, אני רוצה להתפלל למען החטופים, ההרוגים, הפצועים, החיילים הגיבורים שלנו וכלל עם ישראל ולתת למוזיקה לרפא את הכאב שלנו"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו