הכתב אבישי גרינצייג מכאן חשף הבוקר (יום שני) כי ארגון הביון השיראלי, המוסד, תומך בסגירת רשות השידור הטלוויזיונית אל- ג'זירה שמושבו בקטר המשדר גם מישראל.
המוסד טוען כי תחנת השידור פוגעת בפעילות צה"ל ומסכנת את כוחות הלוחמים. הכתבים באל ג'זירה חושפים את שטחי הכינוס שבהם שוהים החיילים בדרום וכן מיקומים רגישים נוספים.
עוד באותו נושא
הרצוג חשף ב-CNN מסמך ובו תוכנית חטיפת השבוייםחדשות סרוגים

רוב בכירי הביטחון והממשלה תומכים בסגירת הערוץ הרמטכ"ל, הרצי הלוי, ושר הביטחון, יואב גלנט והמל"ל תומכים בסגירה. במשרד החוץ על אף ההתנגדות בעבר לסגירת הערוץ, כעת תומכים בו ובשב"כ נותרו מסוייגים, ואומרים שקשה לבסס עבירות הסתה לשידור בערוץ אך אין להם התנגדות לסגירתו.





תגובות
לסגור לא צריך ת אישור היועצת
לסגור אותם מיידית, הפסקנו להיות הומניים!!!
הרועצת לא מאשרת
סגירת אל ג'זירה וכד' נו ??? כמה זמן לוקח לקבל החלטה ולסגור ? התנהלות גולמנית ופקידוסטנית בשעת מלחמה - לא ראויה ולא מביאה בטחון לאזרחים. בע"ה שהצבא יהיה זריז ,יצירתי ועוצמתי.