חדשות

ישיבת ראשונה של ממשלת החירום: "נפרק את חמאס"

ישיבת ממשלה ראשונה של ממשל החירום נערכה הבוקר, במהלכה הודיע נתניהו על מטרת המלחמה בדרום: "נפרק את חמאס". צפו בתיעוד

ישיבת ראשונה של ממשלת החירום: "נפרק את חמאס"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ערך היום את הישיבה הראשונה של ממשלת החירום, בה השתתפו השרים בני גנץ, גדי איזנקוט, חילי טרופר, יפעת שאשא ביטון וגדעון סער.

בפתח הישיבה ביקש נתניהו מחברי הממשלה לעמוד דקת דומייה "לזכר אחינו ואחיותינו שנרצחו בדם קר, ולוחמינו הגיבורים שנפלו בקרב".

לאחר מכן אמר נתניהו: "זוהי הישיבה הראשונה של ממשלת החירום הלאומית. הצטרפו אלינו חמישה שרים נוספים – בני, גדי, חילי, גדעון ויפעת. אנחנו פועלים סביב השעון, בעבודת צוות, בחזית אחידה. האחדות בתוכנו מעבירה מסר ברור לעם, לאויב ולעולם".

WhatsApp Video 2023-10-15 at 14.38.07| צילום: (צילום: רועי אברהם / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ)

"ראיתי את הלוחמים הנפלאים שלנו שנמצאים עכשיו בקו החזית, הם יודעים שהעם כולו עומד מאחוריהם. הם מבינים את גודל המשימה. הם נכונים לפעול בכל רגע, כדי למגר את מפלצות הדמים שקמו עלינו לכלותינו"

חמאס חשב שאנחנו נתפרק – אנחנו נפרק את החמאס", אמר נתניהו.

בתחילת הישיבה, קיבלו השרים סקירה ביטחונית על המצב מפי ר' אמ"ץ אלוף עודד בסיוק.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
כול איזור הצפון תכנסו למקום מסתור לחדר א
15.10.23

ילה תתחילו ליירות בהם עד אין סוף ללבנון הגיע הזמן לפוצץ אותם לעד אין ספור

1
עוד מאותו הכלום ...
15.10.23

כרגיל הרבה מלים ריקות מתוכן ... החמאס הוא בעקרו "רעיון" וגם חיסול כל הצמרת הנוכחית של החמאס , וכל הכח הצבאי שלו , לא יחסלו את הרעיון ... בתור בן של הסטוריון הוא כנראה יודע זאת , אבל למה לא להתלהם , זה הולך טוב אצל בסיס התומכים שלו .... והוא עדיין חי באשליה שהוא יהיה ראש הממשלה גם אחרי המלחמה .....