חדשות

הג'יאהד האיסלאמי טוענים: אנחנו חדרנו מלבנון

ארגון הג'יהאד האסלאמי לקח אחריות על החדירה לישראל מגבול לבנון בה נפצעו לפחות 7 לוחמים של צה"ל וחוסלו בה שני מחבלים

הג'יאהד האיסלאמי טוענים: אנחנו חדרנו מלבנון
צילום: מחבלים בג'נין (נסאר אישתייה/פלאש90)

ארגון הג'יהאד האסלאמי פרסם הודעה בה לקח אחריות על החדירה לישראל מתוך לבנון.

הג'יהאד האסלאמי לקח אחריות על חדירת המחבלים בגזרת הלבנון בה נפצעו לפחות שבעה לוחמי צה"ל.

לאחר שלפני מספר שעות דווח על חדירה של מחבלים מגבול לבנון אל אזור גבול הצפון, ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי לקח אחריות על פעולת בחדירה במהלכה נפצעו 7 לוחמי צה"ל ונהרגו לפחות שני מחבלים.

בהודעת מסרו מארגון הג'יהאד האסלאמי: "אנשינו הם אלו שחדרו לישראל מגבול לבנון".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
Gidi
09.10.23

אותו דבר. זה נבלה וזה טרפה.