המלחמה בדרום. דובר צה"ל מסר הערב לתקשורת כי "אנחנו מטהרים את המרחב ותוקפים מחבלים בכל מקום שבו הם נמצאים, יש עדיין אויב בשטח".
עוד אמר: "השמדנו 800 מטרות בעזה, חמאס הטיל אסון גדול על תושבי הרצועה. מאות הרוגים ואלפי פצועים. לקחנו עשרות מחבלים בשבי גם בשעות האחרונות".
עשרות מטוסי קרב: צה"ל בתקיפה עצומה בעזה
הדובר התייחס לטענות הציבור ואמר כי "יש מקום לשאלות קשות ותחקיר נוקב אבל כעת אנחנו במלחמה ועסוקים בלהכות את האויב ולנצח, כל מקום שיש שטחי כינוס נתקוף – כל מה שקשור לחטופים אנחנו עוקבים. אבל כרגע מתמקדים בלחימה, הרמטכ״ל עובד סביב השעון להגן על אזרחי ישראל, ידבר לציבור בהמשך".





תגובות
סליחה. רק שאלה. איפה נלחמים אחינו בטלני הישיבות?
בתור חייל הבנאדם האחרון שהייתי רוצה להילחם לצידו זה אחד כמוך. תמשיך לגרבץ בזמן שהם קורעים את השמים בתורה בתפילה ובחסד. אפס קטן ומסכן