חדשות

תושב עזה נתפס בתחנה המרכזית בת"א עם סכינים

תושב עזה בן 60 נעצר לאחר שבכניסה לתחנה המרכזית בת"א התגלו שני סכינים בתיקו במהלך השיקוף. מדובר במקרה השני ביממה האחרונה

תושב עזה נתפס בתחנה המרכזית בת"א עם סכינים
צילום: (צילום: Fichman/Flash90)

תושב עזה כבן 60 נעצר לפני זמן קצר בכניסה לתחנת המרכזית בתל אביב, לאחר שבמהלך השיקוף התגלו שני סכינים בתיקו.

הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת שר"ת. הרקע לאירוע נבדק.

הסכינים שנתפסו ברשותו (משטרת ישראל)

כזכור, המשטרה עצרה אתמול פלסטיני ברכבת סבידור בתל אביב לאחר שנתגלה סכין בשקית אותה נשא.

על פי החשד, הפלסטיני – תושב עזה כבן 35 – הסליק בכליו סכין קצבים באורך 30 סנטימטרים כשניסה להיכנס לתוך מתחם תחנת הרכבת "תל אביב סבידור". המשטרה דיווחה כי הסכין הייתה בתוך שקית כשהיא מגולגלת בתוך בגדים. מאבטחי התחנה בעמדת השיקוף שמו לב לממצא החשוד ובתגובה הזעיקו את השוטרים. הפלסטיני נעצר והועבר לחקירה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

1 תגובות
1
הלוחם בדרכים
21.09.23

ועוד מ עזה נו מה ערבי וסקין זה הולך ביחד כמו גרביים ונעלים

הצטרפו אלינו