יישומון המסרים וואטסאפ (whatsapp) בבעלות מטא ממשיך בהוספת הפיצ'רים. החברה הכריזה על שורה של תכונות חדשות לעסקים, ביניהם האופציה לתשלומים עבור עסקים מבלי לעזוב את הצ'אט.

באירוע במומבאי, הודו, החברה הכריזה על תכונות שפותחות הזדמנות חדשה לגופים עסקיים למשוך יותר אנשים לקנות את המוצרים שלהם. יהיה אפשר למשל לבחור מושב ברכבת, להזמין ארוחה תור וכל זה מבלי לצאת מהאפליקציה. בנוסף, יהיו "תפריטים עשירים וטפסים הניתנים להתאמה אישית". כך עסקים יכולים לספק את צרכי המשתמשים השונים. כל התכונות הללו יחלו להגיע לפלאפונים בשבועות הקרובים.

(קרדיט: Meta)

הרכישה תתבצע באמצעות באמצעות אפליקציות UPI, כרטיסי חיוב ואשראי ועוד. בנוסף, עסקים יוכלו בקרוב להגיש בקשה להיות מאומתים. דבר זה יעזור ללקוחות לדעת אם הם משוחחים עם העסק הנכון.

בשבוע שעבר האפליקציה החלה להשתמש בפיצ'ר הערוצים. בדומה לפיצ'ר הקיים בטלגרם, הערוצים הינם ערוצי שידור פרטיים. ארגונים, קבוצות ספורט, אמנים ומובילי דעה יכולים לפרסם את התוכן שלהם כאשר המעקב אחריהם הינו ישירות בתוך וואטסאפ.

על פי ההודעה שפרסמה וואטסאפ בבלוג שלה ניתן יהיה למצוא ערוצים למעקב עם סינון אוטומטי לפי המדינה שלכם. אפשר גם לראות אילו ערוצים הם חדשים ואילו ערוצים הם הפעילים והפופולריים ביותר על פי מספר העוקבים. אין אפשרות לתגובות בערוצים אולם ניתן להוסיף אימוג'י לתכנים כדי לתת משוב.