לוחם נעדר: גופת אחד הלוחמים בפיצוץ הנגמ"ש לא זוהתה
מבצע צוק איתן

לוחם נעדר: גופת אחד הלוחמים בפיצוץ הנגמ"ש לא זוהתה

בצה"ל הודיעו הבוקר כי סיימו את זיהוים המלא של ששה מלוחמי הנגמ"ש שהתפוצץ במוצאי שבת. מאמצי הזיהוי והבירור באשר ללוחם השביעי ממשיכים להתבצע בכל הערוצים

נעדר: אחד מהרוגי הנגמ"ש בעזה לא זוהה

אחת מגופות הלוחמים שנהרגו בנגמ"ש ברצועת עזה במוצאי שבת לא זוהתה.

כזכור באירוע קשה במוצאי שבת, התפוצץ נגמ"ש ובו לוחמים מגדוד 13 של גולני, ושבעת הלוחמים שישבו בו נהרגו. הבוקר (ג') למעלה מיומיים לאחר האירוע, מסר דובר צה"ל, כי הסתיים תהליך הזיהוי של ששה מלוחמי הנגמ"ש.

"אמש נמסרו הודעות לשבע משפחות הלוחמים שהיו מעורבים באירוע. עד כה, זוהו בוודאות שישה חללים וזאת נוכח מורכבות האירוע", נאמר בהודעה, אך הבשורה הקשה היא על הגופה השביעית: "מאמצי הזיהוי והבירור באשר ללוחם השביעי ממשיכים להתבצע בכל הערוצים."

החשש הכבד הוא שהחמאס הצליח לחטוף את הגופה או חלקים ממנה וידרוש כעת מחיר כדי להשיבה. בחמאס כבר פרסמו כי הם מחזיקים בחייל צה"ל, אך הדיווח לא היה אמין. עד כה הציג החמאס רק תעודות של אחד הלוחמים שנהרגו, וייתכן כי הם נמצאו בשטח.

מאידך, ייתכן ובשל הפיצוץ הכבד והאש שהתלקחה לאחר מכן, התפזרו חלקי הגופה באופן כזה שרק חלק ממנה נמצא, ולכן הקושי בזיהויה. בצה"ל מעריכים כי הלוחם נהרג בפיצוץ ולא מדובר על חטיפה בסגנון גלעד שליט. בעבר אירע מקרה דומה, בפיצוץ נגמ"ש בעזה בשנת 2004, אז מחבלי הג'יהאד האסלאמי הציגו חלקי גופה של לוחם הנדסה שנהרג בהתפוצצות נגמ"ש בתוך הרצועה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו