קוקה קולה מביאה את העתיד. במסגרת סדרת Creations של קוקה קולה בה הושקו מגוון טעמים שונים למשקה האהוב והממכר, החליטו בחברה לקחת צעד אחד קדימה ולשלב בינה מלאכותית שתנבא איזה טעם יהיה פופולרי בשנת 3000, הטעם החדש נקרא Y3000 והוא עתיד לבוא לישראל עוד בסוף החודש הקרוב.

כדי לצפות בסרטון זה, אנא הפעל JavaScript , ושקול לשדרג לדפדפן שתומך ב HTML5 video .

קוקה קולה Y3000 (קרדיט: Coca-Cola)

הטעם החדש פותח על ידי שילוב של בינה אנושית יחד עם בינה מלאכותית. כאשר מעריצים רבים נשאלו כיצד הם רואים את העתיד באמצעות רגשות, שאיפות, צבעים, טעמים ועוד. כל אלו הוזנו לבינה המלאכותית והיא יצרה מהם מתכון לטעם חדש.

את המשקה העתידני ילווה אתר חדשני כאשר הגישה אליו תהיה על ידי סריקת ברקוד שיוצג על גבי בקבוקי המשקה החדש. כמו כן הודיעו בקוקה קולה כי הם מתכננים להשיק בסתיו הקרוב קולקציית אופנה עתידנית שתלווה גם היא את המשקה.

מהחברה נמסר כי "אחרי שנשענו למציאות רבודה בשנה שעברה, אנחנו מאמצים את הכוח של הבינה המלאכותית וממשיכים לבנות את היכולות של החברה שלנו במרחב המרגש הזה. Coca-Cola Creations יצרה מסלולים חדשים להעמקת המעורבות שלנו עם מעריצים קיימים וכאלה שאולי לא שקלו את המותג קודם לכן".