חדשות

בפעם השביעית: מחבלים שיגרו רקטה מג'נין

האיום הרקטי מצפון השומרון. בפעם השביעית בחצי שנה, מחבלים מגדודי אל עיאש שוב שגרו רקטה מאולתרת מג'נין לעבר שטח ישראל. הרקטה התפוצצה ולא גרמה נזק

בפעם השביעית: מחבלים שיגרו רקטה מג'נין

בפעם השביעית בחצי שנה. מחבלים מגדודי אל עיאש, שוב פרסמו סרטון בו הם משגרים רקטה מאולתרת מאזור ג'נין לעבר הישוב רם און. הרקטה התרסקה כמה עשרות מטרים אחרי ההמראה ולא גרמה נזק.

גדודי אל עאיש רקטה
גדודי אל עאיש רקטה| צילום: גדודי אל עאיש משגרים רקטה

המקרה הראשון התרחש ב-24 במאי, כאשר סרטון שפורסם ברשתות הפלסטיניות הציג לכאורה ניסיון שיגור של רקטה מג'נין לעבר היישוב שקד. בתיעוד נראה כי הוצמד דף נייר למתקן השיגור, עליו נכתב התאריך של היום וכן מסר בערבית לפיו "הרקטה הבאה תהיה גדולה יותר".

דובר צה"ל מסר: "בוצע שיגור כושל של רקטה מאולתרת לפני זמן קצר במרחב חטיבת מנשה. המשגר אותר בשטח פלסטיני בסמוך לכפר סילת א חרתיה".

תיעוד ניסיון שיגור רקטות מג'נין| צילום: תיעוד ניסיון שיגור רקטות מג'נין

מאז דווח על עוד מספר מקרים של ירי לעבר השומרון והגלבוע, כשהמקרה האחרון התרחש לפני כחודש אחרי שכוחות הביטחון איתרו שרידי רקטה בשטח פלסטיני. גדודי הטרור "עיאש" בג'נין פרסמו תיעוד של הרקטה וטענו כי כיוונו אותה לעבר מושב רם און. ככל הנראה, בוצע שיגור שהתפוצץ אחרי זמן קצר ולא הספיק לחצות את הגדר לעבר המושב.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות