שקמה ברסלר, אחת ממנהיגי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, אמרה אתמול בבוקר (יום שישי) במהלך כנס בנהלל, התייחסה ברסלר לשיחות שמדמות פשרה אצל נשיא המדינה:
"אסור לדבר עם נאצים – יהודים או לא יהודים, בשולחן של עשרה אנשים ונאצי אחד יושבים 11 נאצים. זה מה שמייצרים כשלא מעיפים החוצה את הפאשיסטים".
עוד באותו נושא
צחי הנגבי מודה: זו הסיבה לעצירת הרפורמה המשפטיתחדשות סרוגים

הערב (מוצ"ש) היא צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "טעיתי אתמול בהתבטאות שלי. השתמשתי במילה שאין לה מקום בשיח. אני מצרה ומתנצלת על האמירה הזו. גם טעויות הן חלק מהחיים ומהמאבק שלנו על המדינה שלנו והעתיד שלנו. רק מי שלא עושה לא טועה. מתקנת וממשיכה".





תגובות
גם על טעויות משלמים .יש לתבוע אותה בבית המשפט.ויתכן שכל מה שהיא מייצגת הוא טעות אחת גדולה .הגיע הזמן שגם בכך היא תודה
להם הכל מותר... הם אומרים שיהודים מוצצי דם? להם מותר... הם אומרים שיהודים הם נאצים? להם מותר... בדיוק ככה זה עובד בדיקטטורה... יש אנשים אחרים שלהם הכל מותר...
סמל המחאה שלהם האגרוף האלים והמפחיד... סמל המחאה שלהם מזכיר את המשטרים הכי אפלים בהיסטוריה. אמור לי מה הסמל שלך ואומר לך למה אתה שואף...
נאצית לכי לעזאזל טינופת איפה חברי הכנסת מהשמאל לא לא שומעים אותם פחדנים אפסים מיד לעצור את החלאה הזאת
פה מטונף יש לך, יש לשטוף אותו בחומצת מלח!!
אין התנצלות תפרשי תצטנני ואז אולי לא ניתן לסלוח על השוואות שכאלה