ברנז'ה

אביב גפן במתקפה על הקולגות: "אני בז להם"

אביב גפן תקף את האומנים הישראלים שלא נוקטים עמדה נגד הרפורמה המשפטית: "מעדיפים להרוויח יותר כסף ויותר קהל אבל להפסיד את ישראל"

"האנטי הולך ונמוג" אביב גפן,
"האנטי הולך ונמוג" אביב גפן, | צילום: תומר נאמבורג/ פלאש 90

הזמר והיוצר הישראלי, אביב גפן, הופיע אמש בברלין ומתח ביקורת על האומנים הישראלים שלא מביעים את דעתם על הקרע בחברה הישראלית, מחשש להפסד כספי שייגרם להם.

במהלך ההופעה אמר גפן: "אני רוצה לחזק מכאן את חבריי האמנים האמיצים שעושים עבודת קודש בעיניי, ואני רוצה גם לבוז לאמנים שגם חברים שלי, שבשיחות טלפון חושבים בדיוק כמו רוב העם בישראל היום, ולא נוקטים בשום עמדה ומעדיפים להרוויח יותר כסף ויותר קהל אבל להפסיד את ישראל".

לקול תשואות הקהל אמר גפן: "אני מקווה שהם יתיישרו איתנו ויהיו אמיצים, כי ישראל זקוקה לכל אומן ולכל איש רוח".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

70 תגובות
68
מרק
26.09.23

תגיד שהפריעו לתפילה איפה היית

הצטרפו אלינו