כתב אישום נגד רוצחי מוחמד אבו חדיר; שניים מהם יטענו לאי-שפיות

כתב אישום נגד רוצחי מוחמד אבו חדיר; שניים מהם יטענו לאי-שפיות

כתב אישום הוגש היום נגד שלושת החשודים ברצח מוחמד אבו חדיר בשועפט, הם מואשמים בחניקת הנער ולאחר מכן בהצתת גופתו. שניים מהם מטופלים בתרופות פסיכיאטריות

כתב אישום נגד רוצחי מוחמד אבו חדיר
  הרוצחים פסיכים. הלווית אבו חדיר (פלאש90)

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר (ה') כתב אישום נגד שלושת החשודים ברצח  מוחמד אבו חדיר  לפני כשבועיים.

סביב בית המשפט הוצבה אבטחה כבדה של משמר בתי המשפט מגובה בשוטרים, כדי למנוע כל אפשרות של הפרת סדר באולם או מחוצה לו. שלושת החשודים ברצח הם גבר בן 29 מהישוב אדם ועוד שני קטינים בני 17. השלושה נאשמים בניסיון חטיפה לשם כליאה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש וניסיון הצתה של ילד אחר בן 8 משכונת בית חנינא יום לפני הרצח. בנוסף מואשמים השלושה בשריפת מכוניות של פלסטינים והצתה של חנות בכפר חיזמא לפני כחודש.

החשודים הודו במעשים המיוחסים להם ושחזרו את הרצח, על פי כתב האישום, נסעו השלושה בין שכונות מזרח ירושלים, עד שלבסוף הגיעו לשועפאט. השלושה התלבטו בין חטיפת מבוגר, אשה או נער צעיר, ולבסוף נפלה ההחלטה על צעיר.

בסמוך לשעה 3:45 הבחינו בנרצח, מוחמד אבו חדיר, הוא חשד בהם, אך הם הכניסו אותו למכונית למרות התנגדותו. לפי כתב האישום במהלך הנסיעה ליער ירושלים, חנק אחד מיושבי הרכב את אבו חדיר, עד שהתעייף וחברו סייע לו. בעקבות זאת התערפלה הכרתו של הקורבן עד שאבדה לחלוטין. החשוד המרכזי היכה אותו מספר פעמים, לאחר מכן אמר לשני הנערים כי עליהם לשרוף את הקורבן וכדי להשמיד ראיות. השניים שפכו דלק מבקבוקים שהכינו מראש על כל גופו של הקורבן מחוסר ההכרה, ואחד מהם הצית אותו. לפי ממצאים פתולוגיים אבו חדיר נשרף למוות בעודו בחיים, אך כשהיה מחוסר הכרה.

על פי כתב האישום נאשמים השלושה ב"ציד אדם שנמשך כמה שעות" ובנוסף, הודה הנאשם המרכזי כי בזמן שהיכה את אבו חדיר קרא לעברו: "זה בשביל שלהבת פס, זה בשביל משפחת פוגל, זה בשביל שלושת הנערים החטופים".

לא שפויים

בכתב האישום מודעת הפרקליטות לכך שלפחות שניים מהשלושה סובלים מבעיות נפשיות ומטופלים בתרופות פסיכיאטריות. ככל הנראה פרקליטיהם יטענו לאי שפיות בזמן ביצוע הרצח. החשוד איים בעבר על בתו התינוקת כי יירצח אותה, הוא אפילו החל לחנוק את בתו אך אשתו שנכנסה לחדר מנעה זאת ממנו. בעקבות האירוע הוא אושפז בבית חולים למשוגעים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
משוגעים לא רוצחים
נעמה | 17-07-2014 13:55
2
ל 1 , ההפך! מי שמשוגע הולך לרצוח...
8 | 22-07-2014 2:56
עובדה שכל הנורמלים לא רוצחים.