X (טוויטר לשעבר, זוכרים?) החליטה להשיק פיצ'ר חדש כחלק מחזונו של הבעלים החדשים, אילון מאסק, להפוך את הרשת החברתית לאפליקציה שיוכלו לעשות בה הכל כלשונו, הפיצ'ר שזה עתה הושק יחל חזית חדשה של X והפעם, מול לינקדאין הפופולרית של מיקרוסופט.
הפיצ'ר החדש יאפשר לחברות וארגונים שונים לפרסם משרות בעמוד שלהם ברשת החברתית בתחתית הפרופיל כאשר לשונית תפתח עמוד ובו יוצגו כל המשרות המוצעות כעת בארגון.
הפיצ'ר הושק בעמוד ייעודי שהקימה X לכבוד ההשקה בשם "X Hiring" בה פורסם צילום מסך המראה את הפיצ'ר שיתחרה מעתה ברשת החברתית לינקדאין המיועדת לעולם העבודה, אך בעוד שלינקדאין היא רשת בה מחפשי העבודה צריכים לנקוט בפעילות אקטיבית וחיפוש משרות, ב-X יוכלו המשתמשים לראות את המשרות בצורה אקראית ופסיבית.

חזון המנויים של מאסק
נדמה כי חזונו של מאסק מלבד 'אפליקציה שיש בה הכל' הוא המנויים, הפיצ'ר שזה עתה הושק ניתן לשימוש רק בארגונים וחברות הנושאים את 'וי הזהב', מנוי פרימיום שעלותו 1000 דולר לחודש, אפשרות שספק אם בארגונים שונים יחפצו בה, בפרט שקיימת אלטרנטיבה חינמית כמו לינקדאין. עם זאת ארגונים וחברות שונות בארה"ב כבר החלו להשתמש בפיצ'ר החדש.
עם זאת לא ברור כיצד מתכננת X לאמת את המשתמשים שיגישו קו"ח לכל אותם משרות שיתפרסמו בפלטפורמה, בעוד לינקדאין נקיה מטרולים ויוזרי פייק למיניהם ובה יכולים אנשי הגיוס להתחקות אחר המועמדים בבדיקת הפרופיל התעסוקתי המותאם לרשת, טוויטר מלאה בחשבונות שונים שקשה יהיה להתחקות ולוודא את התאמתם למשרות המוצעות.
כך או כך, הפיצ'ר החדש מקדם את חזונו של מאסק להפוך את X לאפליקציה שיש בה הכל, בה יוכלו המנויים להשתמש באודיו, וידאו, הודעות, תשלומים ובנקאות ותיצור זירת מסחר גלובלית לרעיונות, סחורות, שירותים והזדמנויות.
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים