סקר מנדטים חדש מעלה כי אחרי תקופת של היחלשות, מפלגת המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ, חוזרת להיות המפלגה הגדולה. במקביל – הליכוד שומרת על כוחה ויש עתיד ממשיכה לצלול.
על פי הסקר, שנערך על ידי 'לזר מחקרים' בראשות מנחם לזר, עבור אתר 'מעריב', לו הבחירות היו נערכות מפת חלוקת המנדטים הייתה נראית כך:
המחנה הממלכתי – 31 מנדטים (29 בסקר הקודם), הליכוד – 28 (ללא שינוי מהסקר הקודם), יש עתיד – 15 (16), ש"ס – 10 (9), יהדות התורה – 7 (7), הציונות הדתית – 5 (6), ישראל ביתנו 5 (6), רע"ם – 5 (5), חד"ש־תע"ל – 5 (5), עוצמה יהודית – 5 (4), מרצ – 4 (5).

גנץ הצעה לנתניהו| צילום: (צילום: סרוגים)
מפלגות העבודה ובל"ד מתחת לאחוז החסימה עם פחות משני אחוזי תמיכה.
על פי החלוקה לגושים: הקואליציה – 55 מנדטים. האופוזיציה – 65 מנדטים.





תגובות
ביבי,תמשיך בבקשה לפרק את המדינה שלך. אנחנו בונים עליך.מעולם לא היה לנו שותף מוצלח כמוך.
פייגלין חוזר לליכוד ואז הליכוד עולה ל-49 מנדט פייגלין חוזר לליכוד ואז הליכוד עולה ל-49 מנדטים
שקר חדש האופוזציה 65 גם עם הערבים חלומות מהנדסי תודעה שקר שלא לקח בחשבון מפלגת המפגנים ואחים לנשק שהם על חשבון גנץ ולפיד