חבר הכנסת אלי דלל (הליכוד) מצטרף לגינויים נגד דבריו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, שתקף את הרמטכ"ל הרצי הלוי וכינה אותו "כושל".
בהודעה מטעמו נכתב: "שְׁלוּ נַעֲלֵיכֶם מֵעַל רַגְלֵיכֶם .כל מי שקורא לאי התייצבות פוגע בצה״ל ובביטחון המדינה וגם כל מי שמבקר ומשתלח בצורה אישית וחסרת כל בסיס את רב אלוף הלוי פוגע בצה״ל ובביטחון המדינה".
עוד הוסיף: "עם ישראל כולו מעריך ומוקיר את הרמטכ״ל במשימה המורכבת והחשובה בהגנה על מדינת ישראל ועל חיי אזרחיה."
עוד באותו נושא
"המתה בקלות דעת": הורשע חייל שהרג את חברוחדשות סרוגים

דלל מצטרף לאמירותיו של שר הביטחון יואב גלנט וחברי אופוזיציה כמו גדעון סער שיצאנו נגד יאיר נתניהו





תגובות
האם דלל אם יצביע בעד חוק סרבנות והשתמטות המונית??
האם אתה תצביע בעד גיוס חצי מיליון משתמטים חרדים?
דלל תישמור על הפה שלך אתה כבר הוצאתה מרשימת החברים שלנו במרכז,עם עוד זבלים שמאלנים כמו גלנט הזבל,ביתן הטינופת,ויולי הזבלה ועוד שנים חארות כמוך
ח"כ דלל איש ליכוד מתון של פעם שהיו נותנים כבוד לזולת וכל הכבוד שהוא נותן מעט אור בחשכת הליכוד