בית המשפט העליון דחה את עתירת ארגון לביא נגד הנשיאה חיות: ״העותרת איננה בעלת הדין״
לפני כשבוע עתר הארגון לבית המשפט העליון, בטענה שהנשיאה אסתר חיות נמצאת בניגוד עניינים ואינה יכולה לדון בנושא עילת הסבירות מכיוון שהביעה את דעתה באופן פומבי נגד החקיקה בעילת הסבירות.
כעת דחה בית המשפט את העתירת ארגון לביא בנושא תחת הנימוק כי בקשת הפסילה לא הוגשה על ידי מי מבעלי הדין בדיון עצמו.
עוד באותו נושא
רוטמן לגלנט: "הפוליטזיציה פוגעת בצה"ל"בנצי רובין

מארגון לביא נמסר: ״מניעותה של נשיאת העליון מלשבת בראש ההרכב שידון בעתירות כנגד עילת הסבירות בוהקת וברורה, דחיית העתירה בנימוק טכני אינה מוסיפה כבוד לבית המשפט העליון״.





תגובות
ידעתם שהארורה הזאת עם כל הזבלים בבית הביזיון העליון מרויחים כל יום כולל שבתות וימי שישי שלא עובדים 4.000 ₪ כל יום כפול 30 ימים מקבלים 120.000 ₪ מכספי המיסים שלנו לטפילים על הקופה הציבורית וכשמכפלים כפול 18 בני זונ...ת שיושבים למעלה מקבלים 2.240.000 ₪ כל חודש מועברם לחשבונות הבנק של הטינופות הפרזיטים הללו,
הם בכלל שופטים? הם פוליטיקאים... הם כבר בכלל לא שופטים. הם כבר פוליטקאים מלא מלא. למרות שנשבעו והצהירו אמונים לקיים ולפסוק על פי החלטות הכנסת, הם מנהגים כפוליטיקאים מלא מלא. היום גם התמימים מבינים שככה אי אפשר להמשיך. למען עתיד המדינה ולמען בטחון המדינה מוכרחים רפורמה יסודית. העם רוצה שופטים ולא פוליטיקאים במסווה של שופטים...
חיות בגלימה שחורה=מכשפה מימי הביניים לפני שבועיים שלח ח''כ י. ב. מטאטא לאסתר חיות כדי שתרכב על המטאטא לבנקים להוציא מאות אלפי ש''ח. מה נאמר עליה? ימשו ימשו
שימו לב באיזו מהירות דחו את העתירה. אין מנוס מאשר לפרק את מפלגת בגץ.ולהקים בגץ מקביל .
איזה מצחיקה העתירה לבית משפט העליון נראה לכם שמישהו שם עליכם? חחחחחחח מצחיק מאוד הרי אין צדק בכלל במערכת המשפט גם לא תהיה.