אחרי חודש של היעדרות מהרדיו, העיתונאי והמגיש בן כספית, יחזור לשדר ברדיו 103FM.
על פי הדיווח של גיל משעלי באתר 'מאקו', כספית חוזר לשדר רק את רצועת הערב עם אריה אלדד, כשהוא עדיין מסרב לחזור לשדר עם ינון מגל בתכנית הבוקר הפופולרית.
מנכ"ל התחנה החדש, אור צלקובניק, פועל מול כספית במטרה להחזירו להגשה עם מגל אחרי חודשיים. הזכיר, כי מי שתפס את מקומו של כספית הוא עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון.
בחודש שעבר דווח כי כספית, שהודיע למנהליו על יציאה לחופשה בחו"ל, הציב מספר תנאים שיאפשרו את חזרתו להגיש יחד עם מגל.
על פי הדיווח של משעלי, אחד מהתנאים של כספית הוא שתהיה חלוקה ברורה בין השניים בזמן השידור, כך שכאשר כספית ידבר, מגל לא ייכנס לדבריו ולא יזרוק הערות ביניים, עד שכספית יסיים את דבריו.





תגובות
בן כספית טינופת איש רעיל מסית מעליל עלילות ולא נענש משמיים ריבונו שלמעולם
צודק לא עם ינון מגל
לצורך רייטינג ינון מגל ממש לא צריך את כספית.. ינון מגל מביא רייטינג נאה משום שהוא ינון מגל. כספית לא יכול להרים תוכנית לבד, אלא אם השאיפה תהיה שהרייטינג ישאף לאפס...
סוף סוף האמת היא, בלי בן כספית אי אפשר בכלל לינון מגל: א. הרייטינג יורד ויורד... חיים לוינסון הוא לא בן כספית וכל השמאלנים עוזבים. ב. חיים לוינסון מדבר לא יפה בכלל, אי אפשר כבר לשמוע את זה.