חדשות

ארבו לחשוד שגידל סמים ופתחו אחריו במרדף. צפו

לוחמי המסתערבים של משמר הגבול בדרום עצרו חשוד בהפעלת חממת סמים בשטחי אש של הצבא בדרום. המסתערבים פתחו אחריו במרדף רכוב, לאחר שניסה להימלט מהמקום על גבי אופנוע בשטח

ארבו לחשוד שגידל סמים ופתחו אחריו במרדף. צפו
צילום: סיום המרדף (דוברות המשטרה)

הבוקר (שלישי) במסגרת פעילות יחידת המסתערבים של משמר הגבול בדרום הארץ, נערכו הלוחמים בשטחי האש באזור צאלים, בעקבות חשד להקמת חממת סמים סמוך לבסיס צאלים בדרום על ידי צעיר ערבי מאזור בית לחם.

בפעילות ארבו המסתערבים בסמוך לחממת הסמים שהוקמה בתוך שטחי האש של הצבא. עת שהלוחמים פרוסים בשטח הבחינו בחשוד שהגיע לחממה כשהוא רכוב על אופנוע שטח ללא לוחית זיהוי.

מרדף משטרתי צאלים
מרדף משטרתי צאלים| צילום: המרדף המשטרתי (צילום: דוברות המשטרה)

לאחר שהחשוד לא נענה לקריאות הלוחמים לעצור, החל מרדף רכוב של הכוחות על גבי כלי שטח בעקבותיו. בסיום המרדף המהיר, נעצר החשוד

ממשטרת ישראל נמסר כי החשוד בן 18 תושב מחנה הפליטים ׳אל-עזה׳ (בסמוך לבית לחם), נעצר והועבר להמשך חקירה במשטרה.

תגובות

17
16
אני
01.08.23

חבל על הזמן וסיכון הלוחמים, ירי בגלגלים או ברגלים, בסוף אתה מגלה שהפלסטינים עושים בארץ כבשלהם, מכעיס ברמות

15
אלי
01.08.23

להפעיל נוהל מעצר חשוד!!!!!!!!!!!!!!!!! יישר כח. יש שיפור בטיפול בפשיעה הלאומנית. אבל, למה מרדף? צריך להפעיל נוהל מעצר חשוד, הרבה יותר יעיל. עצור עצור או שאני יורה ירי לכיוון הרגליים ירי על מנת לפגוע כך מייצרים הרתעה!!!!!!!!! רפורמה עכשיו

1
מר ציפן????????
01.08.23

והשמאלנים יגידו שיש לו בעיות שמיעה..וסתם ירו על בחור נכה.

14
משקיף
01.08.23

תגידו .. יד על הלב.. לפני בן גביר הייתה כזאת פעילות משטרתית נחושה.. לא זוכר.. יופי ..כעת בכל הכוח.