ברנז'ה

המגיש הסרוג שבור: עשיתי שטות; משהו בי נסדק מאז

שדר 'גלי ישראל' יוסי בן עטר, הושעה לפני כשנה וחצי מהרדיו לאחר שאמר לחברת הכנסת לשעבר שירלי פינטו "טוב שאת חירשת". כעת, הוא מספר על המצב אליו נקלע

תמונה יחצ - יוסי בן עטר- צילום-אבי פלח
תמונה יחצ - יוסי בן עטר- צילום-אבי פלח

כשנה וחצי אחרי שהודח מרדיו 'גלי ישראל' – לאחר שאמר לחברת הכנסת לשעבר שירלי פינטו "סתומה, טוב שאת חירשת" – המגיש הסרוג יוסי בן עטר טרם התאושש מהסיפור למרות שלפני שנה הוא חזר לשדר.

בפוסט קצר שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, סיפר בן עטר כי מאז התקרית הוא אינו מצליח לחזור לעצמו: "שנתיים מאז הסיפור עם שירלי פינטו והשטויות שדיברתי. מאז אני לא באותה הילה, משהו בי נסדק, אני לא מאשים אף אחד מלבד את עצמי".

בן עטר היכה על חטא וכתב: "עשיתי את השטות הכי גדולה שיכולה להיות. אבל צריך להבין שמותר לסלוח. לפני שאתם שולחים עיתונאים לקיבינימט בעקבות התבטאות אומללה תזכרו שיש פרנסה ומותר לסלוח".

כזכור, בן עטר תקף בחריפות את חברת הכנסת שירלי פינטו כשהוא מתייחס ללקות השמיעה והדיבור שלה. בן עטר אמר את הדברים בתגובה לציוץ של פינטו בו היא האשימה את נתניהו בהסתה לרצח רבין.

בן עטר אמר בשידור: "טיפשה, סתומה. גנבת קולות. הצביעו לך. את יודעת מה? טוב שאת חירשת, אמיתי. טוב שאת חירשת ואנחנו לא שומעים את הקול בטח הצרצרי שלך. טוב שאת לא יודעת לדבר".

מרדיו 'גלי ישראל' נמסר: "במהלך תוכנית המאזינים ששודרה היום, הביע מגיש התכנית את דעתו ואמר אמירות נגד ח"כ שירלי פינטו. רדיו 'גלי ישראל' אינו מוכן לקבל אמירות מהסוג המדובר ומתנצל בפני ח"כ פינטו ובפני כל מי שנפגע". עוד נמסר כי "יש לציין כי המגיש התנצל על דבריו זמן קצר לאחר שנאמרו. מקרה זה יטופל מול המגיש".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

21
14
י
31.07.23

רק מיץ זבל שם. חבל שהודח. טיפוס הולם

13
מאיר
31.07.23

אתה טועה ומטעה. לא שלחו אותך לקיבינימאט כמו שאתה אומר. זה אתה ששלחת בן אדם נפלא שהוא במקרה גם נכה לקיבינימאט. וכדי לכפר על זה אתה צריך להתנדב כל החיים שלך

1
עוד צחנה הומו ארור מי אתה יזבלה שתציע הצ
31.07.23

זבלה חלול לך אתה תיתנדב לנגב להומואים כמוך את הרקטום,

2
לא נצביע יותר
31.07.23

ערוצי הימין עושים במכנסיים אנו לא סולחים שגלי ישראל הישהה את בן עטר המצוין הגיע הזמן להחזיר אותו מודה ועוזב ירוחם כל אחד עושה טעויות ערוץ 14 אתם פחדנים מותר להביע דעה הוא פאנליסט ואנחנו מדינה עם חופש דיבור חוץ מזה רק הקיש ממקרה למקרה בשאלה רטורית תלמדו מהאנרכיסיטים ומערוץ 12 שמטיפים לאנרכיה ומרד שלא סילקו את גוטמן שקיללה את החרדים בצורה אנטישמית תלמדו גם אתם לשלוט ותפסיקו להתייפיף כמו החכים והממשלה

3
היטלר
31.07.23

המילה הכי יפה שרשמת זה צחנה. איךה למדת ? באולפן של הנאצים?

12
מאיר לנו
31.07.23

אתה לא אשם היית חלק ממכונת רעל

1
מנעולן
31.07.23

כל סרוג הוא תינוק שנשבה בין הפשיסטים המשיחיים חבל שלא הצלחת להשתחרר מכל הטינופת שהכניסו לך לראש ה'מחנכים' שלך.