ברנז'ה

השחקן הוותיק: "היום לא הייתי נותן לבני להתגייס"

השחקן שלמה וישינסקי ששכל את בנו בצבא הצהיר שאם היום היה צריך לגייס את ילדיו, מבחינתו זה לא היה קורה: "הממשלה לא דמוקרטית, יכול להבין את ההורים שלא מוכנים שילדיהם יתגייסו"

השחקן הוותיק: "היום לא הייתי נותן לבני להתגייס"
צילום: (צילום: נועם מוסקוביץ\פלאש 90)

שחקן התיאטרון שלמה וישינסקי ששכל את בנו באסון הנגמ"ש בציר פילדלפי אמר הבוקר כי בימים אלו הוא לא היה מאפשר לבנו להתגייס.

בראיון לתוכנית הבוקר בערוץ 13 אמר השחקן שהוא יכול היום להבין הורים שלא מגייסים את הילדים שלהם לצה"ל ובפרט ליחידות קרביות. לדבריו: "כשבן גביר מחליט גם אני הייתי אומר לילדים שלי לא להתגייס". בנקודה הזו ניסתה המגישה גאולה אבן להקשות ואמרה: "אבל הממשלה נבחרה בצורה דמוקרטית". וישינסקי ענה לה ש"הממשלה הזו כבר לא כזו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

15
10
אילן
31.07.23

לא הייתי שולח את הבן שלי להופעות שלך שמולני גזען