מתקפה חריפה: יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי מגיבה לדבריה של התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב שהאשימה את הממשלה הקודמת בעליית תעריפי המחירים של התחבורה הציבורית.

בפוסט בפייסבוק שפרסמה לפני זמן קצר כתבה ח"כ מיכאלי: "האחריות להעלאת התעריפים בתחבורה הציבורית כולה על הכתפיים של מירי רגב. אמרה מיכאלי. לדבריה השרה רגב עסוקה בספינים ובמינויי מקורבים למשרד התחבורה ושכחה שהתפקיד שלה הוא לעבוד בשביל הציבור"

כדי לצפות בסרטון זה, אנא הפעל JavaScript , ושקול לשדרג לדפדפן שתומך ב HTML5 video .

מאשימה את ממשלת בנט (צילום: דוברות השרה מירי רגב)

מרב מיכאלי: "רגב – שרת המאעכרים"

עוד הוסיפה מיכאלי: "במקום לעסוק בענייני משרדה, רגב עסוקה מבוקר עד ערב בתפירת ג'ובים במשרד התחבורה לחברים שלה במרכז הליכוד כך שההתייקרות הזו חמקה לה מתחת לרדאר. האמת היא שזה לא מפתיע. הרדאר של רגב מעולם לא היה מוכוון לתחבורה ציבורית. מבחינתה, נוסעות ונוסעי התחבורה הציבורית הם סרח עודף. חצר אחורית. לא סתם הצעד הראשון שלה במשרד היה לבטל נתיבי תחבורה ציבורית".

זה האקט הסימבולי שלה להודיע לציבור שבראייה שלה – תחבורה ציבורית היא נטל. לא משהו שהיא מתכוונת להשקיע בו יותר מידי. לו רצתה רגב לדאוג לנוסעי התחבורה הציבורית, לדאוג לתושבות ותושבי הפריפריה – היא הייתה צריכה להגיע ללשכה של סמוטריץ' ולדרוש ממנו להגיע להסכם שעוצר את עליית המחיר. זו העבודה של שרת תחבורה.

בזה בדיוק עבדתי כשרת תחבורה. מנעתי עליות מחירים בהסכמים שהובלתי עם ליברמן כשר אוצר. למעשה, גם מנענו את ההעלאה, גם הורדנו את המחיר הממוצע לנסיעה ב 9% בזכות רפורמת "דרך שווה", שגם עשתה לראשונה סדר בתעריפים והפכה אותם למשתלמים. חתמנו על הסכם להוספת 4000 אוטובוסים ואוטובוסים חשמליים עד לשנת 2026 על מנת שהשירות יהיה טוב יותר, על מנת שיותר ויותר א.נשים יוכלו לוותר על הרכב הפרטי ולחסוך זמן וכסף. העלינו את שכר הנהגים ל 50 ₪ לשעה, העלאה היסטורית של 12%. עבדתי בזה, כי אני מאמינה בעתיד תחבורתי שיתופי. בתחבורה ציבורית. כי בשביל זה באתי לפוליטיקה, כדי לשפר את החיים עצמם ואת המדינה שלנו.

לסיום עקצה יו"ר העבודה את שרת התחבורה: "רגב לא מאמינה בכל זה – שרת המאעכרים והקומבינות הגיעה כדי לפטר אנשים טובים ולמנות מקורבים. הנוסעות והנוסעים עצמם מעולם לא עניינו אותה. זו הסיבה שלא התפלאתי לשמוע שהיא כלל לא מנסה לעצור את ההתייקרות – אלא רק לחפש על מי להטיל את האשמה. "לסיכום: אין ולא הייתה שום תקנה שליברמן או אני עשינו, שהביאה את ההעלאה הזאת. האחריות כולה היא על שרת הקומבינות והשקרים בדרכים.