מחשש לירי טילים על תל-אביב: העירייה מכשירה מקלטים

מחשש לירי טילים על תל-אביב: העירייה מכשירה מקלטים

מחשש לירי רקטות על תל-אביב, חמ"ל העירייה מאוייש למקרי חירום. פעילות העירייה החלה על רקע ההערכות כי חמאס ירחיב את טווח הירי ויירה טילים לעבר תל אביב ויישובי גוש דן. גורם צבאי בכיר: ""אין ספק שחמאס יירה בסבב הזה את רקטות ה-80 ק"מ שלו"

author-image
לא לוקחים סיכונים: תל אביב מכשירה מקלטים
  מקלט. חשש מטילים על תל-אביב (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

בצה"ל נערכים למקרה שבו מעגל ירי הטילים של חמאס יורחב ויגיע גם לתל אביב ולאיזור גוש דן. גורם ביטחוני בכיר אמר אחר הצהריים ל-YNET, כי "אין ספק שחמאס יירה בסבב הזה את רקטות ה-80 ק"מ שלו".

נבהיר, כי על רקע ההערכה זאת נערכים בתל אביב למצב בו יירו טילים לכיוון העיר והעירייה כבר נערכת להכשרת המקלטים ולפתיחתם. במקביל, גם חמ"ל העירייה כבר מאויש, אם כי בינתיים מדובר בהיערכות ואין שינוי מהנחיות פיקוד העורף שניתנו אמש (שני).

תל אביב אינה העיר היחידה בגוש דן שנערכת לירי אפשרי. וגם עיריות גבעתיים ורמת גן קיימו ישיבות היערכות, ריענון נהלים וחלוקת משימות לאור המתיחות בדרום.

ההערכות של ירי טילים לתל אביב והרחבת תווח הירי ל-80 ק"מ על ידי חמאס ניתנו בעקבות פעילותו המאסיבית של צה"ל ברצועת עזה החל מאתמול, עם יציאתו לדרך של מבצע 'צוק איתן'.

על פי דיווחים שנמסרו מפי משרד הבריאות בעזה נהרגו שבעה בני אדם ו-25 נפצעו בתקיפת ביתה של משפחת קווארע בחאן יונס שבדרום הרצועה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו