שומעים? יישומון המוזיקה הפופולארי מעלה מחירים
יישומון המוזיקה הפופולארי הודיע כי הוא מעלה מחירים, בעקבות הרצון "להשקיע בפיצ'רים, להציע עוד חידושים שלנו ולספק את חווית השימוש הטובה ביותר"
יישומון המוזיקה הפופולארי, ספוטיפיי, הודיע כי הוא מעלה מחירים לתוכניות הפרימיום שלו במספר מדינות בעולם, כולל ישראל.
בהודעה שנשלחה למשתמשי הפרימיום של היישומון נכתב כי "אנחנו מעלים את המחיר כדי שנוכל להמשיך ולהשקיע בפיצ'רים, להציע עוד חידושים במוצר שלנו ולספק לכם את חווית השימוש הטובה ביותר".
כבר באפריל התראיין מנכ"ל ספוטיפיי, דניאל אק, ואמר כי החברה רוצה להעלות מחירים ב-2023. המנהל אמר כי החברה העלתה מחירים בשנה שעברה ב-46 מדינות שונות, שהמשיכו להצליח למרות העלייה. "כשהעיתוי יהיה נכון, נעלה את זה (את המחיר) ועליית המחירים הזו תעבור היטב כי אנחנו מספקים הרבה ערך ללקוחות שלנו".
ספוטיפיי לא היחידה שמעלה מחירים בשנה האחרונה. גם המתחרים, בהם אפל מיוזיק ויוטיוב מיוזיק, העלו את המחירים בתוכניות הפרימיום השונות שלהם.
מחירי המנויים בספוטיפיי עלו מ-19.90 ש"ח ל-21.90 ש"ח למנוי ליחיד, מ-25.90 ש"ח ל-29.90 ש"ח למנוי זוגי, מ-31.90 ש"ח ל-35.90 ש"ח למנוי משפחתית ומנוי הסטודנטים עלה מ-9.95 ש"ח ל-11.90 ש"ח.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו