חדשות

באופוזיציה מגיבים לנתניהו: "ההיסטוריה לא תסלח"

בעקבות נאומו של ראש הממשלה, באופוזיציה לא מתרשמים מנתניהו. בני גנץ כתב: "ההיסטוריה לא תסלח למי שיבחר בפוליטיקה קטנה", ליברמן הוסיף: "עוד ספין"

(יונתן זינדל\פלאש 90)

בעקבות נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו הערב (חמישי), באופוזיציה מגיבים לנתניהו: "ההיסטוריה לא תסלח למי שיבחר בפוליטיקה קטנה".

מהמחנה הממלכתי נמסר "בעת של אתגרים ביטחוניים אדירים, ערב תשעה באב – נתניהו מדבר על הצורך לאחד את העם, ובפועל מדרדר אותנו לשבר היסטורי חסר תקדים על סף מלחמת אחים".

"אנחנו שבים וקוראים לנתניהו לקבל את הצעת גנץ ולחזור למתווה של הסכמות רחבות שיעצור את הכאוס, ויחזיר את מדינת ישראל למסלול בכדי להתמודד עם האתגרים האדירים שניצבים בפניה" המשיכו במחנה הממלכתי. "ההיסטוריה לא תסלח למי שיבחר בפוליטיקה קטנה על פני טובת מדינת ישראל ואזרחיה".

"מנסה להשיג שקט"

גם יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, הגיב להצהרת ראש הממשלה ואמר ״הצהרת ראש הממשלה הערב, זה עוד ספין, זה עוד ניסיון לרמות את הציבור, להוליך שולל את האופוזיציה ואנשי המחאה.זה שלב נוסף בשיטת הסלמי של נתניהו, שמנסה להשיג שקט עד יעבור זעם, ולהביא לקידום של חוקים מטורללים נוספים עם החזרה למושב החורף".

"הפתרון האמיתי היחידי, זה החלפת הממשלה המשיחית הזו, הקמת ממשלה ציונית וליברלית וכינון חוקה.לאזרחי ישראל מגיעה מנהיגות אחרת" סיים ליברמן.

מחמם את הלב, ליברמן על גיוס החרדים (להפריד דת ומדינה. ליברמן (יונתן זינדל/פלאש90))

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

14 תגובות
14
יאצק
20.07.23

מי שמדרדר את המדינה זה אתם המיעוט שרוצה לכפות את דעתו על הרוב. אתם מסיתים ומפלגים את העם האמירות הקשות שלכם, לא מדברים נגד סרבנות, קוראים למרי אזרחי, חוסמים שורפים כבישים ככל העולה על רוחם, אתם אנרכיסטים עלובי נפש שנפגשנו קצה בכם על מה שאתם מעוללים למדינת ישראל, אין לכם לא בושה, לא כבוד עצמי ולא כלום, בושה שאתם מכנים את עצמכם מנהיגים כי אתם ממש לא מנהיגים, אתם פשוט לא מקבלים את דין הבוחר מוכנים לעשות הכל כדי להפיל את הממשלה גם אם זה להרוס את המדינה. בושה.

הצטרפו אלינו