העיתונאית ואשת התקשורת סיון רהב מאיר, התייחסה למפגן מחיאות הכפיים אמש לנשיא המדינה יצחק הרצוג בקונגרס האמריקאי, וסבורה כי הכפיים אינם היו להרצוג באופן אישי.
רהב מאיר פרסמה את הסרטון שכבש את הרשת, וכתבה: "שלוש דקות ו-54 שניות. ספרתי. כשהנשיא הרצוג נכנס לאולם, למושב המשותף של שני בתי הקונגרס האמריקאיים לציון 75 שנים לישראל, הם עמדו ומחאו כפיים ולא הפסיקו, במשך כארבע דקות רצופות. אתם מוזמנים לראות בעצמכם. פשוט קשה להרגיע אותם".
רהב מאיר הסבירה: "הם לא מחאו לו כפיים באופן אישי. למעשה, הוא עוד לא אמר מילה אחת. הם מחאו כפיים לרעיון שהוא מייצג. לסיפור של העם היהודי, של מדינת ישראל, לידידות ולהערכה בינינו".
"אנחנו שומעים לאחרונה שהכול מתפרק בינינו, וגם שהכול קורס בינינו לבין ידידיתנו הגדולה. ובכן, אפשר וצריך להתווכח ולחלוק, אבל קיבלנו הערב הזדמנות להיזכר איך רואים אותנו מבחוץ, מי אנחנו באמת ומה אנחנו מייצגים".
נו, באמת! כמה עזות מצח, רשעות. כי תמימה היא לא,,, לו היתה עומדת שם בובה ונואמת אותם דברים, לא היו מוחאים כך כפיים. קודם כל את הנאום כתבו הנשיא ועוזריו. הוא היה בנוי כמלאכת אומנות. כל מה שצריך היה להאמר-נאמר בהדגשים ובמינון נכון. גב רהב מאיר מעדיפה לנקוט מדיניות של בת יענה-שיבושם לה