
אלוף משנה מורדי וויס סיים היום את תפקידו כמח״ט אפרים לאחר שנתיים של פעילות עמוסה.
במהלך תפקידו של מורדי כמפקד החטיבה הוא חווה את גל ההסלמה הביטחונית שמתרחשת בשנים האחרונות בישראל. במהלך תפקידו הוא חווה את תחילתו של מבצע 'שובר גלים' שכלל פיגועים וסיכולים, הריסות בתי מחבלים והקמה של הגדוד המרחבי הראשון-פנתר.
עוד באותו נושא
הרמטכ"ל: "צה"ל מושתת על מערך המילואים"לירן וינשטיין

מעבר לכך, במהלך השנתיים האחרונות יצא צבא ההגנה לישראל למספר מבצעים צבאיים כדוגמת מבצע 'עלות השחר' ומבצע 'מגן וחץ' שהשפיעו גם הם על המצב הביטחוני ועל העבודה מסביב לשעון.