חדשות

התמונה שעוררה סערה | השר חושף: 'נפתחה חקירה'

שר הרווחה יעקב מרגי חשף במליאת הכנסת, כי התמונה בה נראית תינוקת יושבת על הכביש הועברה לטיפול המשטרה שכבר פתחה בבדיקה

שר הרווחה מרגי
שר הרווחה מרגי | צילום: (צילום: יונתן זינדל\ פלאש90)

שעות אחרי פרסום התמונה בה נראית תינוקת שהונחה על ידי הוריה על הכביש, כמחאה נגד הרפורמה המשפטית, שר הרווחה יעקב מרגי חשף כי הנושא הועבר לבדיקה של משטרת ישראל.

"הנושא הזה הועבר לבדיקה מיידית ולחקירה, יש גבולות גם למחאה, אם מישהו ניסה לומר לנו השבוע שאין גבולות למחאה אנחנו אומרים לו כן, יש קווים אדומים למחאה", אמר מרגי במליאת הכנסת.

WhatsApp Video 2023-07-11 at 17.56.12
WhatsApp Video 2023-07-11 at 17.56.12

כאמור, בין ההפגנות הרבות שמתקיימות היום בעקבות יום האנרכיה, פורסמה תמונה בה נראית תינוקת שוכבת על כביש אל מול אוטובוסים ועוררה סערה ברשת.

בין המגיבות הרבות לתמונה, אושיית הרשת מעיין אדם כתבה: "משתדלת לא לשפוט אף הורה על אף החלטה שלו, אבל רואה בזה סיכון מופרע ומדאיג, אפילו אכזרי".

התמונה המדוברת (לירון אלמוג/ פלאש 90)

אדם תיארה את התמונה ורשמה "פעוטה בשמש על מעבר חצייה חשוף ביום שבו כולם בזעם ואין לדעת מה יוליד רגע או מאיפה יגיע אופנוע או קורקינט".

מעיין אדם הגדילה להגן על עצמה וכתבה שזה כלל לא קשור למחאה או ללגיטימיות שלה אלא "נטו לאחריות הורית בסיסית".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

52
27
קרבי שומבי
12.07.23

אמא כזאת צריך לקחת לה את הילד לאימוץ אסור לתת לה לגדל ילד חוסר אחריות

26
ממשלה של מפגרים ומסיתים
11.07.23

ממשלה של מפגרים - זו לא באמת תינוקת על מיבר חציה מול אוטובוסים... תסתכלו טוב. אין נהגים במושבי הנהג של האוטובוסים...

1
AAA
12.07.23

- ואם אין נהגים הילדה לא על הכביש? לא יכול לעבור אופנוע? אופנים? משהו? את תמיד יורדת עם הילדים למטה ומשחקת איתם במעבר חצייה??? חחחחח... ברור שזה לצילום אבל את כל הגבולות כבר חצייתם עם הטמטום והפגיעה בדמוקרטיה, כי יש עוד יותר מחצי מהעם שהצביע נגדכם 64:46 , ברור שאת ה 10 הנוספים אין מה לספור עד שיצטרפו לעם ישראל מרצון ובאמת...

2
ש
16.07.23

התינוקת-תגובה מספר 1 לתגובה מספר 1 לפני שאתה מגיב אנה פנה לרופא עיניים

25
מירי
11.07.23

נכון מאוד איפה האמא בכל הביפור איך היא יכלה לעשות ככה לתינוקת לקחת לה אותה חוסר אחריות מוחלט

1
פייק מוחלט שמתגלגל כאילו יש פה משהו אמית
11.07.23

, תגידי - את לחלוטין נטולת מוח ? ברור לגמרי שזה צילום שנעשה בנחת וללא כל סיכון לילדה. מה הטיפשות הזו ?

2
מכלוף
12.07.23

את יודעת כמה מעלות שחרר האספלט? לפחות 50 מעלות כשהתינוקת בוכה

3
AAA
12.07.23

הטיפשות היא בתמונה, והפייק היא בהצלת המדינה מדיקטטורה שלא הייתה ולא נבראה