הדוגמנית ויוצאת האח הגדול דנית גרינברג הביעה דאגה ופחד בנוגע לאלימות שקורית בהפגנות שמתקיימות ברחבי הארץ. גרינברג מעידה על עצמה כי היא תומכת בהפגנות והייתה שמחה להצטרף אליהן, אך לא הולכת בעקבות האלימות.
"כואב לי, אני לא הולכת להפגנה, אני מפחדת, אני מעדיפה לתמוך כאן עם הכוח שיש לי כאן" היא אומרת "עצוב שזה הגיע למצב הזה שאנחנו מפחדות ללכת להביע את הדעה שלנו ולהילחם על מה שאנחנו מאמינות בו שמא ניפגע פיזית. הזוי מבחינתי שזה קורה כאן".
עוד באותו נושא
כוכב 'שבאבניקים' בתגובה למחאות: "מאסנו בפוליטיקאים"רינת קרמר יבלינוביץ

דנית גרינברג עוד מוסיפה כי האלימות שקיימת בהפגנות היא בהלימה מוחלטת לאלימות שקורית ברשתות החברתיות: "לא צריך להשתמש בקללות, אפשר לנהל שיח מכבד".




תגובות
עמלק דוגמנית
תפחדי מהיום שימחקו את הפרצוף שלך מאוטובוסים זה מפחיד באמת
מי היא בכלל .את מי זה מעניין מה היא חושבת