בזמן שהרחובות מוצפים במפגנים בעקבות יום האנרכיה, השדרנית ומנחת הטלוויזיה רותם ישראל מפרסמת הבוקר סטורי בעמוד האינסטגרם שלה בעקבות ההפגנות הרבות וטוענת כי היא בעד הרפורמה המשפטית.
"זה לא עניין של ימין או שמאל, זה עניין של איזונים, של שליטה בכוח" כתבה ישראל "אני בעד רפורמה משפטית אבל מאוזנת שעוברת בהסכמה רחבה, ובעד צמצום עילת הסבירות אבל לא באופן שמקנה כוח בלתי מוגבל לממשלה".
עוד באותו נושא
מאיה ורטהיימר קוראת לעוקבים: "צאו להפגין"רינת קרמר יבלינוביץ

רותם ישראל נותנת דוגמאות להגבלת בתי המשפט והממשלה, וטוענת כי צריך לצמצם את כוחו של בית המשפט העליון אך אסור לייתר אותו. "אפשר למצוא את האמצע וזה מה שצריך לעשות, וכל עוד זה לא קורה זה מסכן את כולנו".




תגובות
תודה לאל שישנם גם אנשים/נשים שפויים, הגיוניים ולא מתלהמים במדיה פשוט תודההה.
מי זאת?! מאיזה עם היא? האם היא מתנהלת לפי המפרט של העם שאליו היא שייכת?
השטן נמצא בפרטים הקטנים. ביטול איננו צמצום הממשלה מחוקקת את דרכה לביטול עילת הסבירות וזה רחוק שנות אור מדרך האמצע שגורסת שצריך לצמצמה (להחזיר את אותה תקנה שירשנו מהבריטים).
אפשר השמאל לא רוצה והמנהיגים מפחדים