(מתוך התכנית הדו״ח של אראל בערוץ עכשיו 14)
העיתונאי והמגיש של ערוץ 14, אראל סג"ל, הקדיש את מונולוג הפתיחה של תכניתו בערוץ 14 לדבריו של עקיבא נוביק, שתקף את ינון מגל ושמעון ריקלין. לדברי סג"ל: "הטובים לתקשורת הפכו לפחדנים בתקשורת. הגיע הזמן להחליף את הקריאה של אורי אורבך ז"ל ל-"האמיצים לתקשורת". צפו
תגובות
אוהב את אראל איש אמת שחקן נשמה