חדשות המגזר

אחרי 40 שנה: המנהלות של האולפנא הוותיקה פורשות

המנהלות הוותיקות של אולפנת צביה ירושלים - ציפי אברמסון ורותי גוטל - יוצאות לפנסיה לאחר 40 שנות חינוך. צוות המורות הפיק עבורן ערב מרגש

אחרי 40 שנה: המנהלות של האולפנא הוותיקה פורשות
צילום: (צילום: משי מגדר אברמסון)

אירוע מיוחד ויוצא דופן נערך אמש (רביעי) באולפנת צביה ירושלים, במהלכו נערכה מסיבת פרידה והוקרה למנהלות הוותיקות ציפי אברמסון ורותי גוטל שיוצאות לפנסיה לאחר 40 שנות חינוך.

צוות מורות בית הספר הפיקו אירוע מכובד במהלכו הוקרן סרט בו מספרות בוגרות האולפנא לאורך עשרות השנים, כיצד ציפי ורותי הותירו בהן השראה וחותם אישי.

במהלך הערב נשאו דברים נציגי הנהלת הרשת וראש האולפנה הרבנית עירית הלוי. בנוסף, מורות מצוות האולפנא לאורך השנים סיפרו על הדרך החינוכית הייחודית של השתיים.

(משי מגדר אברמסון)

נציגי המשפחות אברמסון וגוטל עלו לדבר גם הם על החוויה לגדול בבית שבו אמא היא "מורעלת חינוך", אפילו הנכדים הצטרפו לדברים.

השיא של הערב היה בסופו, בו עלו לדבר ציפי ורותי גם הן, כשעין יבשה לא נשארה באולם.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

11
10
אדם נחמד באינטרנט
06.07.23

????????????????????????