חדשות ברנז'ה

יהודה גליק פורש: איני יכול יותר; זמן טוב להיפרד

פעיל הימין ובית המקדש, יהודה גליק, הודיע כי החליט לסגור את החשבון שלו ברשת טוויטר: "איני יכול יותר לסבול את השנאה הדוחה"

יהודה גליק פורש: איני יכול יותר; זמן טוב להיפרד
צילום: (צילום: מרים אלסטר / פלאש90)

חבר הכנסת לשעבר ופעיל הימין ובית המקדש, יהודה גליק, הודיע כי הוא סוגר את החשבון שלו ברשת טוויטר, וזאת לטענתו בשל השנאה המופצת בפלטפורמה הוירטואלית.

"לא עוד", כתב גליק בציוץ האחרון שלו בטוויטר. "נפל והיה הדבר מבחינתי. גמלה בליבי ההחלטה. ביי ביי טוויטר".

גליק הוסיף: "נמאס לי להיות מזוכיסט. איני יכול יותר לסבול את השנאה הדוחה הממלאה את ציוצי הרשת הזאת ואת בזבוזי הזמן".

הח"כ לשעבר התייחס לתאריך העברי: "יז' בתמוז זמן מצויין להיפרד. בקרוב החשבון הזה ייסגר. חלקכם נעמתם לי מאד ואני מודה לכם על כך".

ריאיון יהודה גליק
ריאיון יהודה גליק| צילום: יהודה גליק באולפן סרוגים על הסרט המדרשיה (צילום: אשר רוט)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

18
18
נו באמת
06.07.23

הוא לא פורש מכלום. טוויטר זה משהו וירטואלי