בית החולים רמב"ם פרסם כי לחדר ההלם של בית החולים הגיעו בעזרת מסוק צבאי 2 פלסטינאים שככל הנראה נפצעו בג'נין. הפצועים בשנות ה-20 לחייהם נמצאים במצב קשה עם פצעי ירי ונכון לשעה זאת לא ברורות נסיבות הפציעה והפינוי הצבאי.

WhatsApp Video 2023-07-03 at 16.58.27| צילום: המסוק הצבאי נוחת על גג בית החולים (צילום: רמב"ם)
על פי פרסום של העיתונאית כרמל דנגור מהתאגיד, הפצועים הם 2 מחבלים שנפצעו במהלך חילופי ירי עם כוחות צה"ל במסגרת מבצע בית וגן. אחד נפצע בזמן שירה לעבר לוחמי סיירת נח"ל והשני נפצע לאחר שברח מהכוחות שניסו לעצור אותו.





תגובות
זה לא גג בית חולים זה מנחת המסוקים של בית חולים רמבם
חחחחחחחחחחחחח.... לוקחים את ארץ נהדרץ בהליכה. לא קם הסאטיריקן שהיה חושב על מערכון כזה