קאזם חליליה דייר האח הגדול לשעבר מצטרף לביקורת על דבריו של אמיר חורי – כוכב 'שמיים אדומים' כשהעלה סטורי ובו כתב: "ג'נין נמצאת תחת מתקפה כבדה". חליליה החליט לא לשתוק והגיב לחורי.
"אני בניגוד לאחרים, לא חושב שג'נין תחת 'מתקפה כבדה'" כתב חליליה, "לדעתי זה היה מבצע מתבקש לטובת כלל אזרחי המדינה ערבים ויהודים כאחד."
"אני סומך על צה"ל" הוא הבהיר, " תודה לכל חייל, מג"ד וקצין אשר מסכנים את נפשם ברגעים אלה ממש בג'נין כדי שנוכל לישון בשקט."
"מצדיע לכן ולכם. שמרו על עצמכם וחזרו הביתה בשלום" כתב לסיום.
עוד באותו נושא
"חמושים אכזריים": חנוך דאום נגד כוכב שמיים אדומיםחדשות סרוגים

כאמור, חליליה מגדיר את עצמו כערבי ישראלי והוא המוסלמי הראשון ששירת בגלי צה"ל.





תגובות
הערב לזרוק ממסוק בגנין עם אלונה סער יהיו לה הרבה ערבים
כל הכבוד לך כותב יקר. אמיר חורי. הוא לא יותר ממחבל ואני מאחל לארץ שתקיא אותו
הוא מחבל ויותר ממחבל שנותנים לו ביכלל במה להבלים של מחבל ארור
כל מילה בתגובה על עזרא נאוי הקאפו נאצי והמחבל בפועל ופדופיל