
יענקי גולדהבר, הדייר החרדי בבית האח הגדול, שצפוי להתגייס לצבא ולעבור טירונות בקרוב, עלה על מדים והעביר מסר חד משמעי ביידיש.
גולדהבר התיישב בספה בחדר האל הגדול ואמר: "אני קודם כל חייל של השם יתברך, ואחר כך אני חייל של המדינה. ואני עושה את זה משמחה ומרצון".
wTFtkoaZDdZm9X4i| צילום: ינקי גולדהבר (באדיבות ערוץ 26')
יצור חלול,אתה סתם חלל ולא שייך מי שנותן יד למתועבים,ואנטישמים,ומשחק במיגרש של אוכלי הטרפות,והנבלות,הוא כבר לא שייך,כי אן כאן פיקוח נפש,