לפני זמן קצר השר שלמה קרעי (הליכוד) יצא נגד היועמש"ית בערוץ 12 ואמר: ״היועמ״שית צריכה ללכת הביתה היום. אנחנו לא יכולים בינתיים לפטר את היועמ״שית בגלל עילת הסבירות״.
הליכוד מסתייגים מדבריו של קרעי ומסרו: "דבריו של השר קרעי משוללי כל יסוד ואינם מייצגים את דעתו של ראש הממשלה".
עוד הם הוסיפו על עילת הסבירות: "צמצום עילת הסבירות מקודם בהתאם למתווה שופט העליון סולברג ומצע מפלגתו של גדעון סער". ומציינים "שאלת פיטוריה של היועמ"שית אינה על הפרק".
תגובות
די קרעי, תרגיע, אתה עושה נזקים בלתי הפיכים נמאס מהקיצוניים