חדשות

טרגדיה בעכו: תינוקת מתה לאחר שנשכחה ברכב

פעוטה כבת שנה נשכחה ברכב סגור בעכו, והובא למרכז הרפואי גליל כשהיא במצב אנוש. בתום פעולות החייאה והנשמות, צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותה

(אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק))

פעוטה כבת שנה נשכחה ברכב סגור היום (שלישי) ברחוב אהוד מנור בעכו, והובאה למרכז הרפואי גליל כשהיא במצב אנוש. למרות מאמצי הרופאים, מותה של התינוקת נקבע לאחר כשעה בבית החולים.

לפי הודעת בית החולים, "התינוקת הובאה ע"י מד"א תוך כדי פעולות החייאה, שהחלו בשטח ונמשכו על ידי הצוותים הרפואיים בחדר טיפולים מורכב שביחידה למיון ילדים".

מנהל היחידה, ד"ר איתמר מונצ'ק, מסר כי "התינוקת הובאה במצב אנוש, ללא דופק וללא נשימה. פעולות ההחייאה כללו מתן טיפול רפואי, קירור הגוף, עיסויים והנשמות, אלא שלמרבה הצער נאלצו הצוותים לקבוע את מותה.

ד"ר מונצ'ק הוסיף ואמר כי "אנו מתריעים מפני שכחת תינוקות ופעוטות ברכב, במיוחד בתקופת הקיץ החמה – דבר שעלול להיות קטלני במיוחד, כאשר הטמפרטורה ברכב עלולה להגיע ל-70 מעלות. אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

5 תגובות
4
אליהו אדרר
20.06.23

מחריב המדינה היהודית זקן עוף לנו מהעיניים חזיר בין חזיר וחזירה

הצטרפו אלינו