יושב ראש המחנה הממלכתי בני גנץ נשא דברים במסגרת ישיבת הסיעה של המחנה הממלכתי, גנץ התבטא בקשר להידברות בבית הנשיא ובקשר לבחירת נציגי הוועדה לבחירת שופטים הקרבה והבהיר כי יש צורך להמשיך בהידברות והדבר יקרה רק במידה וימונה נציג אופוזיציה לוועדה.
בסיום הישיבה ענה גנץ לשאלות הכתבים ובתשובה לשאלת סרוגים, בקשר להתנהלותו שלו עצמו בעבר בקשר למינוי נציג אופוזיציה לוועדה בעבר, כאשר היה חלק ממשלת נתניהו והתעקש בעצמו על שני נציגי קואליציה מטעמו בוועדה לבחירת שופטים
גנץ השיב כי: "אני רוצה להגיש ביושר, לא כל מה שעשיתי היה טוב, צריך לזכור שזו הייתה ממשלה פריטטית, רחבה. ממשלת אחדות מכל רחבי הבית, הכללים הם לא אותם כללים והסיטואציה לא אותה סיטואציה. וגם אם מה שעשיתי, עשיתי לא טוב, זה לא אומר שאחרים צריכים לשחזר את הטעות".







תגובות
הכל עניין של פוזיציה. יש להעביר את הרפורמה ללא שינוי. וגם לא לתת רוח גבית לשמאל הקיצוני המשתולל
רק הדחליל הסגול והשקרן לא טועה מעולם. תראו איך הוא חיסל את הפשיעה הערבית והשתלטות הבדואים בנגב.גאון אמיתי.
שינוי הרכב הוועדה הוא צורך לאומי , אחרת נאבד מדינה יהודית לטובת חירחורי השמאל למדינת כל אזרחיה , ואז נאמר ביי ביי ביי ישראל ....
אתה בנתיים נהנה מהישיבה על הגדר כשיתגלה פרצופף האמיתי תגיע עד הבחירות לחד ספרתי עד הבחירות אתה וחבר מריעך תהנו מההשלייה שאתם חיים בה
לפיד החלול שנישאל על אלימות האנרכיסטים ואפס מעצרים ביחס למעצרים בהנתקות אמר מדובר באנשים אחרים זמנים אחרים. גנץ האהבל החוכמולוג מוסיף כללים אחרים סיטואציה אחרת. יש לנו כאן עסק עם 2 בלפנים סהרוריים שרוצים בכל מחיר לגנוב לנו את השלטון והמדינה. אפסים לא תקבלו מתנות.