סיבים ללא הפליה: הסרטון חדש של פרטנר
קבוצת פרטנר השיקה קמפיין חדש לרשת הסיבים שלה, בכיכובו של הזמר סטטיק שמציג מילים חדשות לשיר "יום יבוא". הקמפיין מבטיח התחברות לסיבים ללא הפלייה לרעה שום אדם על רקע כתובתו או עירו"
קבוצת התקשורת פרטנר השיקה היום (שלישי) קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו). הקמפיין מתמקד בתחום הסיבים האופטיים של הקבוצה, שמשיקה חבילות אינטרנט פייבר ב-69 שקל לחודש ל-3 חודשים ראשונים, עם הטבת מגדיל טווח והתקנה ללא תשלום בבניינים.
המסר הפרסומי הוא כי פרטנר מציעה כמעט לכל אדם אפשרות להתחבר לסיבים – ולא "מפלה לרעה שום אדם על רקע כתובתו או עירו". לפי הנתונים פרטנר מחזיקה בפריסת הסיבים הגדולה בישראל, עם 974 אלף בתים נגישים לתשתית הסיבים העצמאית של החברה ו-325 אלף מנויים נכון להיום – מצבת המנויים הגבוהה בשוק.
כזכור, לאחרונה חתמה החברה על עסקה עם בזק שמאפשרת לה להגדיל את פוטנציאל ההיצע של משקי הבית ולהגיע אף למקומות אליהם היא לא צפויה להגיע עם תשתית הסיבים העצמאית שלה.
את הקמפיין החדש מלווה מנגינת השיר "יום יבוא" של הזמרת רותי נבון. את המילים החדשות לשיר כתב סטטיק יחד עם משרד הפרסום מקאן, כאשר על ההפקה הופקד המפיק המוזיקאלי ג'ורדי. סרטון הקמפיין בוים על ידי רומן בוצ'אצקי, שביים וידאו קליפים לאמנים רבים, ביניהם לסטטיק ובן אל.
אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, מסר: ״אנו ממשיכים בפריסת סיבים בכל רחבי הארץ ומגיעים לערים חדשות ובכך מאפשרים ליותר ויותר לקוחות שרצו להצטרף אלינו – לממש זאת. אנו משיקים הצעת ערך אטרקטיבית שתספק ללקוח אינטרנט סיבים עצמתי, מהיר ורציף בכל רחבי הבית״.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו